søndag 29. april 2007

99 blogposts.

(Post 99!).
Glemte å blogge i går.. Og derfor tenkte jeg at jeg kunne gjøre det nå, som et forsøk på å bli kvitt hodepinen. Kaffe hjelper tydeligvis ikke. Nå tenker sikkert du; hvorfor ikke bare ta en hodepinetablett? ... Det tenker jeg også.

I går var det språkreisemøte. Wowch så mange det var som skulle på språkreise! Riktignok til mange forskjellige land, men fortsatt, jeg forestillte meg et lite rom med et par titalls personer. Der tok jeg grundig feil. Det var en stor sal og mange hundre personer. Det får meg til å tenke på hvor kult det blir å bo på det studenthjemmet i Oxford. 3 uker er lenge, og det blir skikkelig deilig å bare være der, uten å bekymre seg for hva som skjer hjemme...

Oslo er tingen. Der har faktisk de som jobber i platebutikkene hørt om Fall Out Boy. Jeg fikk med andre ord skaffet meg CDen!! Endelig. Selv om jeg har alle sangene fra før, alle bildene på i den lille boka som er med inni, og kan alle tekstene, så slipper jeg den dårlige samvittigheten for å bare ha lastet ned, ikke kjøpt. Lyden blir mye bedre på CDen og =)
Spiste på Bagel & Juice i går. Fikk sånn by-følelse, og uansett hvor man beveget deg i går, så var man omringet av nykonfirmerte 9.klassinger iført bunad og et tonn hårspray. Bagelen war god btw, og juicen og. Og sånn (er det sveitsisk det er?) vaffel.. Sånn tykk vaffel med sukker utenpå.. Den var digg den!! ... Nam, nå ble jeg sulten...

Jeg hater å ha vondt i hodet, og jeg har vondt i hodet hele tiden... Nakken og. Og øynene. Jeg tror jeg må skaffe meg briller, sånn at jeg kan skifte på linsene og sånn. Og så vil jeg ha privat massør, men det er kanskje for mye å spørre om? Muligens. Men for tiden er det Fall Out Boy som gjør at hodepinen og nakkevondten "forsvinner". Jeg lover, det hjelper!

.. Jeg går og spiser lunsj. Og Mads, nå har du å fortelle meg hvem denne mystiske personen din er!!! NÅ!!


1 kommentar:

Maren sa...

NEEEIII!? Var språkreisemøtet denne helgen? Ohnonono..! Pokker! Visste jeg hadde glemt noe.