torsdag 12. april 2007

Flawless, lightless, loveless


Aaw. Pete; ifølge han selv, the picture whore. Han er insomniac, noe som fører til at han tar alt for mange bilder av seg selv midt på natten. Eller, alt for mange stemmer ikke. Jo flere, jo bedre spør du meg =)

Det er torsdag, og jeg fikk ikke blogget i går, grunnet enda et internettforbud. Heldigvis varte det kun et par timer... Jeg er egentlig litt glad i torsdager jeg, sånn når jeg tenker over det. Det er alltid koselig å sitte å prate sammen med gjengen i 5 timer, selv om man får beskjed av læreren at man står i fare for å ikke får ståkarakter i matte på kortet *kremt*... Det er som å leve et annet liv for tiden.. Jeg snakket med Stian i dag, mange ganger, uten å føle de følelsene jeg hadde før. Det var en brusende følelse av lettelse, og it made my effing day. By the way, jeg klarer ikke uttrykke meg ordentlig på norsk lenger. Det hadde vært like greit å bare bytte ut norsk med engelsk!? Seriously, engelsk eier norsk.

Jeg har lagt mange fremtidsplaner i dag. Alt ifra i morgen, og frem til jaa.. jeg blir 50. I morgen skal jeg på kino med Mads (ruterknekt..)! Deretter så har jeg ikke lagt noen planer før til etter videregående. Jeg og Beatrice skal reise til USA i et år. Dele leilighet. Vi skal bli groupies. Hun for Goo Goo Dolls, jeg for Fall Out Boy. Vi skal være på alle konsertene til bandene, og når jeg har studert litt, og blitt kjent med Pete, så selger vi leiligheten. Jeg gifter meg med Pete (det er bare 11 år mellom oss. Det er 11 år mellom mamma og pappa og!), og Bea gifter seg med John. Det betyr jo at vi må skille lag da... Jeg kommer iallefall til å ende opp i LA, og så kommer jeg jo til å være en del i Chicago, siden det er der opphavet til Pete er! John vet jeg ikke hvor kommer fra. Og jeg couldn't care less.. Pete er det eneste som teller!
Jeg vil bo i USA. Tenk så lett alt ville blitt! Jeg kunne ha vært på Fall Out Boy konserter hver helg omtrent, jeg hadde kunnet kjøpe alle klærene fra Clandestine og jeg hadde kunnet leve "the American dream". Dessuten så liker jeg språket mye bedre. Og landet flommer over av kjendiser. Me like.

Jeg kjenner at denne posten ble litt... Ehm. Kjedelig og teit for dere som ikke er into Pete eller FOB. Men et sted må man jo skrive det.. Og det er ikke så mye annet spennende å skrive om for tiden. Jeg og Marion (hesten min..) hadde vår første kondistrening på feltrittsbanen i dag. Gradvis oppbygning til feltrittstevnet 1. Mai. Det var blå himmel og sol, og det har ikke vært så varmt på en god stund. Det var et skikkelig humør-boost å galoppere rundt på det grønne gresset imens jeg tenkte på hvor fin sommeren skal bli. Jeg og Beatrice planlegger å dra til Leeds i midten av August. Guess why. Det er det siste stedet Honda Civic Tour besøker. Og min eneste sjanse til å se Fall Out Boy live på flere år! =D

Ånei!.. Crap. Jeg kom akkurat på at jeg har geografiprøve i morgen. Flott! Jeg åpnet boken, så hva vi hadde den, lukket boken og dro i stallen. How great. Jeg lever for tiden på Fall Out Boy, luft, musikk, kjærlighet og brus. Livet er herlig!

"Flawless. Lightless. Loveless" - Pete Wentz.

1 kommentar:

Ruterknekt sa...

Tenkte bare kanskje jeg skulle minne deg på den mattetimen hvor du fant ut hvor dritekkelt du syns at det var så mye som 11 år mellom foreldrene dine...? =D