lørdag 14. april 2007

FOBRboardie<3


Wowch. Jeg tror jeg er på vei til å bli engelsk. Hallo liksom. Jeg har begynt å prate engelsk med meg selv (eller altså. ikke med meg selv. men jeg tenker på engelsk). Det begynner å bli litt ekstremt...

Og hvordan har det seg at jeg aldri blir lei av å høre på musikken til fob? Om og om og om igjen i hele dag, hele uken. Jeg er addicted. Totally.
Ikke bare hører jeg musikken, men nå er jeg blitt FOBRboardie og. Hah. Jeg er medlem på alle mulige sider som har med fob å gjøre. Og jeg kan ikke engang telle hvor mange bilder jeg har lagret i dag. Jeg har brukt opp all lagringsplassen på PCen =/

Har ikke noe å skrive jeg. Jeg kan jo begynne å prate om fob. Men det regner jeg med at dere ikke er så altfor keene på!?

Wow Pete! Ur hot<3


Ingen kommentarer: