mandag 2. april 2007

Påskeferie..

Post nummer 70! Jeg kan ikke tro det, egentlig... Så mange poster på relativt kort tid. Jeg har skrevet mye dumt som jeg angrer litt på. Eller altså. Det er ting som står i eldre poster som jeg skulle ønske andre ikke hadde lest. Andre poster er jeg glad folk har lest.

Det er påskeferie for fullt, og jeg storkoser meg i solen. Bare veier og løvetann i veikanten, det er vår det! Og det er heller ikke så dumt at solen ikke går ned før i 8-9 tiden, og at gresset begynner å bli grønt. Jeg elsker følelsen av å gå i tynne sommersko på grusen og å kunne sitte i solveggen på verandaen og spise is.

Jeg har (desverre) ikke noe særlig å skrive om i dag... I dag har jeg; vært en liten tur i Asker, vært i stallen og hos Sara Isadora =) Lenge siden jeg har snakket med henne, så det var koselig. Vi ringte til og med til Stian [stakkars...], og han virket nokså overrasket over å få en telefon fra Sara, som han ikke har hverken sett eller snakket med på et år... Men han var da hyggelig uansett! Vi ringte til en eller annen venn av Sara og.. Husker ikke hva han het, men det var noe på M. Og han var utenlandsk. Og så sa han mye "nedtur", "opptur" og "walla". Morsomt må jeg si.. Jeg kjørte Mota hjem fra Sara, og nå sitter jeg her. Jeg holdt Stian våken en halvtime ekstra... Ikke det at han sa så mye akkurat men.. =)

Jeg er misunnelig på Mads, for han er på Mauritsius. Alexander er på påskefjellet.. Og Julie vet jeg ikke helt hvor er blitt av. Ann Kristin er på Stranda, Rooney skal til Spania, Stian er på Geilo, Benedikte er på hytten sin... De fleste er bortreist. Men jeg skal da reise bort jeg og om noen dager. Skal en langhelg til Rauland!! Det blir morsomt å kjøre litt slalom.. Og så skal jeg opp på ridesenteret en tur og. Det bringer fram så mange gamle minner, så det blir sikkert gøy!

Men nå må jeg skru av dataen.. Skal eeeegentlig lese bok til sånn prosjekt vi har i norsken. Men jeg orker ikke tror jeg. Karin Fossum - den som frykter ulven. Boken er sikkert bra den, men jeg foretrekker blogging, msn og facebook overfor en bok.

Uansett. Hvoren du er i verden, ha en fortsatt fin påske!! Det skal ihvertfall jeg ha! <3

Ingen kommentarer: