lørdag 21. april 2007

Blackout.


Jeg våknet kl. 4 i natt. Jeg kunne ikke skjønne hvor jeg var.

Guttene kom rundt halv 8, rett etter at broren min hadde dratt. Vi hørte på musikk og spiste pizza, før vi gikk løs på drikkevarene. Jeg var fullt og helt bestemt på å ikke drikke så mye, i og med at jeg skulle på stevne dagen etterpå, og at mamma kom til å ringe. Men så ble jeg så fryktelig tørst, og en desiliter vodka utblandet i Cola kan umulig være såå farlig?
Den ene desiliteren ble til to, og så ble alt veldig morsomt. Jeg ble bare tørstere og tørstere, og til slutt så var det ikke mer igjen av spriten E hadde med. Det må ha vært noe med været som fikk meg til å bli så glad. Og ikke minst intim. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke husker så mye. Bare glimt og bilder som dukker opp i hodet mitt støtt og stadig (kan ikke gå i detaljer her..). Det var en flaske med noe i i kjøleskapet også. Det var ikke noe i den i dag morges. I wonder why...
Mamma ringte. Jeg stod ute på verandaen. Tror jeg. Stod og stod, klamret meg fast i en stol så jeg ikke skulle falle. Blablabla. Ikke et ord som kom ut av munnen min hadde noe særlig mening. Men jeg følte meg glad og likegyldig.. Noe om en taxi ble nevnt. Og det siste jeg husker er at jeg våknet på rommet til kusinen min i dag morge (i Oslo).

Jeg lurer litt på hva jeg gjorde i de øyeblikkene jeg ikke husker. Det vil egentlig si mesteparten. Oppi alt det negative med at jeg ble busta av mamma&pappa, så var det ganske morsomt når jeg tenker tilbake på det. Jeg holdt jo ikke akkurat det jeg hadde lovet.. Men forhåpentligvis er de ikke så altfor sure. I wish. Men hvis jeg tilfeldigvis ikke skulle vise meg på et par dager (uker..), så vær vennlig å kom å se om jeg fortsatt lever.
Faen. Alt dette er naboens feil. Det med at jeg ble oppdaget altså. Faen faen faen. Hun er så drittkjerring, hadde det ikke vært for at jeg syns synd på hunden deres, skulle jeg aldri ha passet den igjen. Hun ødela en sinnsykt morsom kveld. Jeg er død på søndag kveld - mamma&pappa kommer hjem fra Paris.
Jeg forventer meg husarrest, internettforbud, TV-forbud, stevne-forbud, aldri mere alene hjemme, aldri mer overnatte hos noen, aldri mer å bli stolt på.

Noen som har en tidsmaskin som kan fremskynde tiden til jeg blir 18, og kan flytte ut? Kontakt meg...

Ingen kommentarer: