lørdag 14. april 2007

Sommerplaner..


Jeg var så trøtt at jeg ikke orket å blogge i går.. Det er kanskje ikke så rart jeg var trøtt akkurat. Kino ble det heller ikke noe av, men vi drar i dag da! Jeg og Mads altså.. =)

Jeg har Fall Out Boy så til de grader på hjernen. Jeg trodde ikke det var mulig engang. For tiden driver jeg å planlegger sommerferien.. Eller, altså. Jeg prøver å finne på en god løsning sånn at jeg skal få lov til å dra til England i August. Jeg fant nemlig ut at FOB spiller på Carling Weekend Leeds '07!!! Og det er det stedet som ligger nærmest her hjemme som de kommer til å ha konsert på en evighet! Skal dra sammen med Beatrice. Og faren hennes.. Vi har planlagt å bosette oss i London, eller lignende, og så ta toget til Leeds for å se dem spille. Det beste av alt er at det er en haug med andre band som spiller. Jeg nevner i fleng; Panic! at the disco (<3), Red Hot Chilli Peppers, +44, Razorlight, Bloc Party, the View, The smashing Pumpkins, Lostprophets og mange andre! Hvor sykt hadde det ikke vært å være der!? Jeg bare må.

Bea, som er en STOR fan av Goo Goo Dolls, fant ut at de har konsert 5 dager før dette, og med det så kan det hende vi dropper første uken av skolen, og blir i England i en uke for å se den konserten og! På den spiller Goo Goo Dolls, Mika og mange andre! Herregud. Jeg gleder meg noe sykt!

Så er det dette med hva alt kommer til å koste.. Jeg skal ha sommerjobb på butikken 100 meter unna her tror jeg. Så betaler jeg selv. Regner jeg med. Siden mamma og pappa betaler 20.000 + for språkreisen min (A).

.. Dette blir den beste sommeren noensinne!

Ingen kommentarer: