tirsdag 10. april 2007

Pete Wentz!

PETE WENTZ<3
Jeg beundrer virkelig Pete Wentz! Ja, jeg er fullstendig klar over at det høres teit ut og alt det der, siden jeg aldri har møtt han.. Men jeg liker han ikke på grunn av utseendet eller kroppen hans, jeg liker han på grunn av den fantastiske musikken han er med på å lage, og de gode organisasjonene han hjelper og støtter. Han leder "Invisible Kids", og han er med på mange sånne ting.

Han er veldig "down to earth", og lever ikke på skyer som visse andre rockestjerner har tendens til! Han har hatt store problemer med depresjoner osv, og har prøvd å begå selvmord for ikke mange år siden (overdose av angst-medisinen Ativan). Han er veldig flink til å skrive, han skriver dype tekster for Fall Out Boy, og han skriver bøker ("The boy with the thorn in his side" og "Rainy day kids"). Dessuten har han mye erfaring med musikk, og har vært med i mange forskjellige band som bla.a. Arma Angelus. Pete er også veldig opptatt av å hjelpe nye, og mindre band videre, så han har et selskap kallt Decadence Records, og har hjulpet både Panic! at the disco og Gym Class Heroes langt på vei! Ikke nok med at han har et selskap innen musikk, så har han et selskap innen film også, kallt "Bartskull Films".
Pete er også veldig glad i dyr, og har en utrolig skjønn hund som heter Hemingway, ettersom Petes favorittforfatter er Ernest Hemingway.

Jeg skal innrømme at utseendet hans ikke trekker ned, og han har vært modell for Gap. Klesmerket hans, Clandestine, selger også veldig bra, og jeg planlegger selv å kjøpe noen klær derifra! Han er kjent for sine überphete hoodies!! =D

Joda. Jeg burde kanskje putte inn litt personlige ting i dag... Da jeg kom på skolen, og møtte Mads som forresten har vært på Mauritsius i ferien, fikk jeg en stor klem. Det gjorde første skoletime etter ferien ikke så værst alikevel. Klassen så på "An Inconvenient Truth" med Al Gore i dag og. En film jeg trodde ville være dødsens kjedelig, men jeg ble totalt oppslukt, og fikk virkelig lyst til å gjøre noe for å redde verden! Entirely serious...
Jeg vet oppskriften for å få 4 timer norsk til å gå fort, plugg inn øreproppene, sett Fall Out Boy på full guffe, se filmer på You Tube og prat på msn! Timene suste forbi, og jeg var på vei hjem kvart over 3, da jeg møtte på Mads. Jeg som hadde tenkt til å droppe den siste timen der vi så på Typisk Norsk i auditoriet. Men jeg ble med, for å vise Mads at jeg ikke alltid skulker når jeg får sjansen! Resten av dagen har gått med til å høre på musikk egentlig. Var en liten tur i stallen som vanlig.. Og Dansefeber da, selvfølgelig! Jeg håper virkelig at Bjørn vinner, for han er så søt, og en fantastisk danser! Hvis en jente skal vinne, så heier jeg litt på Michelle egentlig! =)

Hvis du er interresert i noe som har med Pete og Fall Out Boy å gjøre, besøk; www.falloutboyrocks.com . Det er bandets offisielle hjemmeside. Merk: det er Pete i egen person som svarer på spørsmål man kan sende inn!

Som Pete selv sa i et intervju på en Australsk radiokanal; "Hugs, not drugs kids!" <33 I love that guy!

1 kommentar:

Ruterknekt sa...

Hvem er den hyppigst nevnte personen i bloggen din, ass (bortsett fra S) - jo, det er meg=D

<3