onsdag 4. april 2007

"Hva skjedde med Madeleine?"

Jeg glemte -rettogslett- å blogge i går. Dagens blogg blir ikke store greiene heller. For jeg er ikke helt i skrivehumør, siden hodet mitt ikke har tenkt til å slutte å banke... Og så er det LOST om noen minutter. Men du kan få noen oppdateringer på hva jeg har gjort i det siste;

- hadde en kjempefin tirsdag sammen med Marianne. Vi koste oss på kafé ute i solen =)
- kjørte rundtomkring på scooter sammen med Marianne
- sovet lenge (noe som fører til hodepine...)
- lest krimbok i lyset fra vårsolen
- hatt konstant hodepine...

Ikke no spesiellt og spennende med andre ord, men jeg koser meg med påskeferie. Men det er dårlig med oppdateringer på bloggene rundtomkring her må jeg si. Alexander sitter på en gudsforlatt hytte et sted langt borte -uten internett-. Jeg vil bli oppdatert på alles blogger.
Bloggaddict?! ... Ikke i det hele tatt.. ?

Må gå.. Mamma maser og kjefter. As usual. Nu skal jeg se "Hva skjedde med Madeleine?".. Det skal jeg si deg. Hun led av hjertesorg.

Det var før. Tror jeg..

Ingen kommentarer: