onsdag 18. april 2007

Internett.



Gud. Jeg elsker Internett. Man kan bare forsvinne fra hverdagen, forsvinne inn i den verdenen der man egentlig vill vært. Jeg vet det høres litt sykt ut, men det er så mye lettere å leve via Internett. Så mange ting man kan gjøre. En skoledag uten PC er en skoledag uten mening... Det er sånn det fungerer. Meg uten PC er lik fortapt. Kjedelig. Rastløs. Hodepine.

Jeg har fått senebetennelse i høyre arm. Au. Og jaa.. Det kommer nok av for mye pc-bruk, i likhet med hodepinen og nakkevondten min. Og de tørre øynene. Men det er verdt hver lille del av alle vondtene. For uten PC = ingen Pete. Ingen Pete = ingen glede. Ingen glede = ingen Madde. Ingen Madde = ingen .... Ja, si det.

Jeg skal være med på en sangkonkurranse. Over Internett. Fall Out Boy plukker ut de beste. Omg. Jeg skal vinne. Noen som er bra på lydmanipulering og filmredigering!?


... Noe må jeg da ha å prate med Pete om når jeg skal møte han i sommer!! *biggrin*. Tenk så kult at han ser på filmen man sender inn. Tenk at han får vite at man i det hele tatt finnes. Og. Les bloggen hans. Den er rett og slett fantastisk. Store ord for en "liten" mann. Han har alltid noe å si han, kunne ønske jeg hadde det sånn og..
Tør jeg delta?

Mads og Anka har Afrika-besøk. Jeg får besøk av Eirik & Stian på fredag (+ et par kasser øl). Det er stevne på lørdag. Overnatte + venner hos Bea på lørdag. Chill på søndag. Alene hjemme hele helgen. Verden smiler til meg.

Jeg håper Pete kan gjøre det og...





Ingen kommentarer: