onsdag 25. april 2007

Random....


Det meste er tilbake som normalt, takk gud. Det er slitsomt å unngå mamma hele tiden. De er ikke så sure lenger, selv om jeg fortsatt ikke har fått tilbake mobilen eller scooteren enda.. Og de maser om at jeg må søke jobb, men det er ikke så ille. Så lenge ingen kjefter på meg hele tiden, så er jeg fornøyd.

Jeg skulle skrive filmanalyse i dag. Om Michael Collins. Da jeg skulle begynne å skrive, klarte jeg ikke å huske navn, steder eller årstall. Ingenting av det som skjedde, bortsett fra; bang, 10 døde, 2 til døde, en eksplosjon, flere døde, mange døde, Julia Roberts som Michaels kjæreste, alle dør, Michael dør. Men det tar seg ikke godt ut i en analyse. Da tror jeg læreren hadde blitt fornøyd.

Jeg endte opp med å ikke orke å skrive ferdig analysen. Slacker (ja Mads. I know, I KNOW). Men Rooney sa han ikke gadd å skrive den heller, det gjorde at jeg ikke følte meg så ille alikevel. Franskanalyse av "La vie en rose - Edith Piaf" derimot, var mye værre. Brukte over en time på den, og den ble noe sånt som 120 ord "lang".

Jeg ser på LOST samtidig som jeg skriver. Uten å se på tastaturet. Det blir sikkert en del skrivefeil, men det får bare være... Pauseee i LOST. Men jeg vet ikke hva jeg skal skrive. Det er ikke så mye som skjer for tiden.. Jeg skal ri årets første feltrittstevne i helgen, det blir morsomt. Men for at mamma skal gidde å kjøre, må jeg sende inn søknad til sommerjobb. ÆSJ! Den DinSko reklamen irriterer vettet av meg en dag! Den skrikende katten er så skummel. Og skoene er ikke fine engang...
Nå orker jeg ikke mer. Back til LOST. Lurer på hvordan det ville vært å bo der!?...


Ingen kommentarer: