søndag 22. april 2007

So dead.



Hadde jeg kunnet ta tilbake det jeg gjorde på fredag, hadde jeg gjort det. Jeg angrer. Til dere som var der, sorry. Men fylla har faktisk skylda. Det nytter det ikke si til mamma. De kommer hjem i dag. Hva i all verden skal jeg si?

Jeg kom (heldigvis) på andre tanker i går kveld. Jeg var hos Beatrice, og vi skulle til noen venner av henne. Både jeg og Bea ble overrasket av et surprise-party for Bea som hadde bursdag for 2 uker siden! Det var utrolig morro, og jeg møtte mange kule mennesker. Noe jeg trengte.
Vi sang singstar, spillte Buzz og spiste masse digg. Så syklet vi hjem igjen (vi; bea, inger johanna, fritjof og meg). Vi ble stående å prate ute på veien, og møtte mange rare mennesker som kom forbi. To menn som kom og spurte om vi hadde drukket, i dette tilfellet var det ikke oss, men dem. Vi fikk latterkrampe av en liten, tykk dame som kom forbi og bablet med seg selv. Og vips, uten at vi hadde lagt merke til det, var klokken blitt halv 2.
Jeg trengte virkelig å tenke på noe annet, og det hjalp i massevis.

Som jeg har nevnt før, kom å se om jeg fortsatt lever etter at mamma&pappa er kommet hjem. Jeg orker ikke prate om det eller tenke på det. Jeg fikk forresten den ene FOB-tskjorten min i dag. Og smart som jeg er satt jeg ikke scooteren inn i garasjen før jeg dro til Bea. Hjelmen på styret. Og jeg må i stallen, men kan jo ikke kjøre med klissvåt hjelm? ...

Ser på One Tree Hill, så skal jeg i stallen. Så er jeg død. Mest sannsynlig. Takk for alt...

Ingen kommentarer: