fredag 13. april 2007

... Insomniac?


Jeg sov i to timer. Fra da jeg lukket laptopen (04.28) - til jeg ble vekket(06.20). Jeg gikk tur med nabohunden i soloppgang... Lenge siden jeg har sett den. Jeg er litt redd for at jeg er på vei til å snu døgnet helt om. Eller, jeg får ihvertfall ikke all skjønnhetssøvnen jeg trenger. Det forklarer en hel del.

Jeg vil ikke si at jeg føler meg forberedt til å ha geografiprøve... For tiden så er det lite som opptar meg mer enn FOB.. Det føles ikke lenger som om skolen er like viktig. Selv om den er det.

To timer søvn.. Mads, ikke bli sur på meg hvis jeg sovner på kinoen... Men først skal jeg holde ut skoledagen. Jeg slutter riktignok halv 12, og så er det helg! Takk Gud og endelig.
Jeg blogger igjen i kveld. Scooteren har ført til at jeg har god tid på morgenene, derfor skrev jeg nå.. Ja, jeg vet det er tidlig!

"We're all in the gutter, some of us are looking at the stars". God damn you, Pete. You make me insomniac.

Ingen kommentarer: