mandag 16. april 2007

Vi eier.


Jeg gleder meg til å bli voksen. Og ja. Jeg er klar over at jeg har blogget om det før og sånn. Men oi shit. Egen leilighet, party all night, jobb (!?), kjærester, null lekser og alle de andre problemene man har som voksen. Saken er; jeg vil jo ikke bli gammel, rynkete og kjedelig. Jeg vil bare bo et annet sted og leve et eget liv.

Når sant skal sies så kommer jeg jo ikke til å bli så fort voksen, i og med at jeg kommer til å dra mye rundt på turneer og sånt. For ikke glem at jeg har meldt meg på idol, og blir den neste store stjernen. Idol-Madeleine, liksom. Og da er alle sååå keene på å kjenne meg, og jeg er den personen alle vil kjenne, men ikke så mange kjenner.

Så, rett etter idol, drar jeg for godt til Statene. Der skal jeg bli for evig og alltid sammen med min sjelefrend. Min eneste, mitt alt. Han jeg skal dele mitt stjernespekkede liv sammen med. Leve i sus og dus i overflod av penger og luksusbiler. Hollywood A-liste kjendiser blir ingenting i forhold til oss to. Vi er det mest googlede-paret som noensinne har satt sine overjordiske føtter på denne jord. Vi er forbildet for alle de andre på denne kloden. Alle vil være som oss. De nye Brad og Jen (før the breakup). Bare så mange ganger bedre. Så mange ganger lykkeligere. Og så mange ganger penere.

Vi svømmer i penger og luksus. Vi får aldri fred fra papparazziene. Vi blir betalt med sekssiffrede tall for å stikke hodene våre ut av vinduet i Penthouse suitten vår. Paris Hilton bøyer seg i støvet når vi ankommer festen. Donald Trumps formue er som lommerusk for oss. Vi eier verden vi. Rett og slett. Vi ER verden. Alt og alle styres av oss, og alle vil være som oss.

Tenk at alt dette kunne være et resultat utav et møte. Et blikk, et bilde og en autograf. En dag. Madeleine og Peter Lewis Kingston Wentz 3.

... Mamma & pappa. Dere MÅ la meg få dra på konsert i sommer. Det er fremtiden.

2 kommentarer:

Ruterknekt sa...

Vet du? Jeg håper nesten det skal gå bra, du er så søt ;)
SKIKKELIG barneskole-crush =D

maddiieeatthedisco sa...

Nå må du slutte å underdrive her Mads. HÅPE!? Dette er fremtiden.

Barneskolecrush er en seriøs ting. Joda. Vi skulle gått på barneskolen igjen vi, Mads. Som du selv sa. Wowch. Life's good!

<33