søndag 29. mars 2009

2 9 0 3 2 0 9

Bloggen i dag er et resultat av meg som prøver å unngå å øve til religionsprøven. Nytt design, diverse oppdateringer til høyre der borte, fjernet noen linker osv.. Brukte 3-4 timer tidligere i dag på å skrive ferdig notatene til prøven.. Og siden det har jeg ikke gjort annet enn å pusle med bloggen, spotify og twitter. Klikk på ikonene i menyen til høyre så kan du følge med på twitter, jo fler jo bedre. Jeg burde vel egentlig rive meg løs fra skjermen og lese litt på religionen, men det er så grusomt kjedelig.

Positivt; jeg kan kjøre scooter igjen i morgen.
Negativt; alt annet.

Ehe.

10 kommentarer:

MonicaBeach sa...

Så fin headern ble:)
og supersøte bilder!

maddiieeatthedisco sa...

kos, takktakk! :)

MonicaBeach sa...

sv: Neei hvorfor det? :( ferie jo!

maddiieeatthedisco sa...

joda, er ferie. men ingen som kan leke med meg :((

MonicaBeach sa...

sv: oh no don't you go emo. Titusenmillioner (HEHE) ganger finere å se dem igjen etter påsken!
Får finne på noe med de du ikke er så mye sammen med da vettu;* eller bare blogge insane mye. haha

maddiieeatthedisco sa...

optimisme....

ill survive ;)

MonicaBeach sa...

sv: hahaha ja.
godt det bare er en uke.
Jeg er ikke alltid optimist, men prøver å spre det. :)

maddiieeatthedisco sa...

det hjalp litt, takker. finner nok på noe :))

iselin sa...

bloggen ser kjempefin ut! :D

maddiieeatthedisco sa...

yay ty :*