søndag 1. mars 2009

blow the candles out, it looks like a solo tonight.

Personalfesten i går ble da nokså vellykket den, men så blir vel så og si hva som helst vellykket med gratis alkohol og god mat da? Kvelden startet på Norli (obviously, i og med at det er der jeg jobber..) med leker, godteri og champagne. Så gikk vi videre til Fellini der vi spiste masse god mat og noen drakk litt for mye gratis drikke. Noen er ikke meg. Litt over halv tolv dro noen av oss hjem, merkelig nok var jeg ikke hjemme før 1. Faens kollektivtrafikk. Gikk ikke og la meg før i 3tiden, var ikke trøtt i det hele tatt. Flaut da, jeg føler meg så nørd når jeg legger kveldens bilder ut på facebook bare timer etter jeg kom hjem derfra.. Menmen, ingen som har mobbet meg ennå (shit, nå ba jeg om det da..).

(Odd Bjarne og meg på Fellini)

Har ikke så mye å skrive i dag akkurat, har ikke gjort noe som helst annet enn å sitte på rumpa og jobbe med engelskprosjektet. Da jeg våknet i dag klarte jeg ikke stå opp, for jeg visste jeg var nødt til å begynne på engelsken.. Men jeg tok meg selv i nakken, stod opp og begynte rett på. Det er jeg faktisk litt stolt av, for jeg har sittet 9 timer i strekk og skrevet, lagd powerpoint og øvd. Nå er jeg faktisk fornøyd med innsatsen og har god samvittighet.

(Alexandra og meg på Fellini, fierce pose)

(Mads [alltid blid og fornøyd] og meg på Fellini)

Nå sitter jeg bare i sengen og gir meg selv lov til å loke på facebook og blogger, har holdt meg unna (nesten da, jeg er tross alt menneskelig) i hele dag. Jeg gleder meg masse til denne uken som kommer, sånn bortsett fra at jeg har sosialkunnskapsprøve på tirsdag. I morgen er en ok dag, tirsdag blir vel grei nok og på onsdag skal jeg pakke til London. Flyet går 06.50 fra Gardermoen på torsdag morgen, det skal bli morsomt du. Det er altså bare 3 dager (egentlig 4, men bare en time til det blir 3) til vi drar til London.
FY FAEN JEG GLEDER MEG.

6 kommentarer:

Ruterknekt sa...

Tror du ble mobbet nok da du skulle gå fra Fellini, jeg, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

maddiieeatthedisco sa...

hahhh det var ikkenoe morsomt, mads :((((

Anonym sa...

JEG GLEDER MEG JEG OG! og du var flink syns jeg, med engelsken. hvordan gikk det?

maddiieeatthedisco sa...

engelsken gikk bra den! jeg er fornøyd ihvertfall (:

Anonym sa...

det er braaa :D

2 dager!

maddiieeatthedisco sa...

:O:O :DD