lørdag 7. mars 2009

Progress report, I am missing you to death.

Jeg og Iselin fant oss en internettcafe ikke saa lang fra hotellet, saa da tenkte jeg at jeg like saa greit kunne ta en liten tur innom bloggen. Odd Bjarne, Mari og Hanne forsvant tidlig fra hotellet i dag morges, enda vi ikke kom tilbake fra byen foer halv 4 i natt. Jeg og Iselin derimot, sov til halv 3 i dag og spiste ikke frokost foer klokken 4. Jeg er stoel overalt og kroppen gjoer generelt vondt baade etter konserten i gaar og all gaaingen.

Apropos konserten, det var en helt syk opplevelse. Men jeg vil ikke si noe mer om det foer jeg kommer hjem, saa jeg kan legge ut bildene og filmene samtidig. Naa er det 40 minutter igjen paa internettiden min her.. Skal bruke tiden paa aa oppdatere meg litt paa facebook. Det blir vel byen igjen i kveld, og da har jeg tenkt til aa innta litt mer alkohol, saa det ikke blir like slitsomt aa gaa hele reagentstreet, oxfordstreet og den jallagaten jeg ikke husker navnet paa hjem til hotellet i sussex gardens. Det var LANGT. Tror det er litt viktig aa finne riktig utested i London, for var mye creeps der vi var i gaar. Vi moette noen kule engelskmenn (20aarene) etter konserten i gaar og et par brasilianere paa tuben, da.. Uansett, jeg er tilbake paa mandag med alt dere kan oenske dere av oppdateringer og bilder.

(Akkurat som om det er noen der som sitter og venter paa det....)