tirsdag 17. mars 2009

I wanna be the place you are.

Jeg overdriver ikke når jeg sier det her engang, jeg tror det er andre eller tredje gangen jeg er syk iløpet av en måned. Da jeg kom hjem fra skolen i 5tiden i går, var jeg fast bestemt på å være flink og lese til prøven jeg skulle hatt i dag. Jeg satt meg oppe i sofaen etter å ha funnet ut at jeg ikke fikk kaffe siden det ikke var mer melk igjen. Jeg åpnet boken, brukte sikkert 10 minutter på å lese to sider, før hodet datt bakover og jeg sovnet. Våknet rundt en halvtime senere, iskald bortsett fra i pannen. Jeg kom med ned på rommet, la meg i sengen med feber og gåsehud over hele kroppen og syntes fryktelig synd på meg selv.

Jeg har i utgangspunktet ikke spesielt stor selvdisiplin når det kommer til skole (eller andre ting ehe), så ga opp øvingen med en gang og bestemte meg for ikke å dra på skolen i dag. Tror det var like greit, for hele dagen i dag har jeg hatt feber, vært svimmel, hatt vondt i halsen og vært varm og kald om hverandre. Store deler av dagen har altså blitt tilbrakt i sengen, vekselsvis med joggebukse, hettegenser og sokker før det ble alt for varmt og jeg svettet under dynen. Jeg er lei av å være syk og trenger ikke akkurat mer fravær fra skolen, for å si det sånn..

Og det blir bare verre (jeg vet jeg vet klagepost igjen!). Skulle egentlig til ski med sondre (kjæresten ihi), maren og henke i morgen, men siden både jeg og sondre er syke ble det avlyst. Lurer på hvorfor sondre også er syk, det må være en ren tilfeldighet. Nå er det charterfeber, jeg føler meg like varm som svein ser ut på diskotek. Så er det paradise hotel, jeg er avhengig (hallo hvem er ikke det). Har ingen anelse om det blir skole på meg i morgen, det blir ihvertfall ikke klatring i gymmen, det er helt sikkert. Jeg får vel bli hjemme i sengen sammen med findus, han ligger og snorker og holder føttene mine varme når jeg fryser.

Hva syns dere om den nye layouten, forresten?

7 kommentarer:

iselin sa...

jeg føler jeg har vært en god del syk i det siste selv, kanskje ikke tre ganger på en måned da... du får ha god bedring!

ps. jeg har laget blogg i stedet for å øve til prøve, DETTE ER DIN SKYLD, MADDE >:(

maddiieeatthedisco sa...

hva er linken, omg :O ?

iselin sa...

omg, kan du ingenting, eller? er bare å klikke på navnet mitt lizzm, også finner du den der. men jeg kan være snill denne gangen og gi den til deg:
youbreathenow.blogspot.com
navnet ble langt og ikke som jeg ville ha det, men seriøst, ALT er opptatt jo :(

maddiieeatthedisco sa...

hahah jeg har feber, så tenkte ikke over det :PPP

iselin sa...

du er tilgitt

Bergen Street Fashion sa...

Første gangen jeg er innom her, men synes layouten din var kjempefin :D Nydelig bakgrunnsfarge, og fin header :)

maddiieeatthedisco sa...

iselin: takk det er bra :)))

jannekake: hyggelig å høre :)