fredag 20. mars 2009

Tell me a lie.
Jeg vet jeg ofte klager over hvor mye jeg kjeder meg. Når jeg er syk, DA kjeder jeg meg VIRKELIG mye. Så i dag har ikke vært stort annerledes enn de tre siste dagene, jeg har sovet, kjedet meg og kjedet meg litt til. I går natt ble jeg liggende og tenke på russetiden, jeg fikk plutselig litt noia for pengene jeg kommer til å bruke. Derfor bestemte jeg meg for å selge stavangerbilletten jeg kjøpte for en stund siden. Da var jeg så glad for å ha fått en så billig, alt jeg ville nå var å selge den igjen. Så nå har jeg solgt den, til min egen store glede. Ikke bare er det deilig å tenke på alle utgiftene (fly, hotell, transport, drikke osv.), men jeg tjente også penger for det. Pappa kjøpte den (huff ehe bortskjemt) for 1250kr. Så slår jeg inn med mine fantastiske skills og får 2200kr for den. De går rett inn på min konto! Og rett ut igjen når jeg kjøper hovebilletten min til uken, men det er det verdt.

Nå dør jeg virkelig litt etter våren og hove og alt som har med ferie, sol og musikk å gjøre. Jeg lengter etter å være ute, har nesten ikke rørt på meg siden mandag. Det hjelper ikke stort at jeg heller ikke har snakket noe særlig med vennene mine, ELLER i det hele tatt hørt stemmen til kjæresten min. Det virker som om det eneste jeg gjør er å gå mellom pcen, tven og kjøleskapet. Kan ikke engang huske forskjellen på de dagene jeg har vært hjemme, det kunne vært mandag for den saks skyld. Men det er fredag og helg og jeg hater å mest sannsynlig måtte være inne hele tiden..

Er det bare jeg som klarer å kjede meg så nye at til og med mamma kaller meg emo? Jeg blir nesten litt panisk når jeg kjeder meg, og jeg klarer virkelig ikke finne på noe å gjøre. Tror kanskje jeg hadde fått diplom og pokal og evig ære om bloglovin hadde sett hvor mange ganger jeg oppdaterer for å se om noen har blogget. Facebook hadde blitt litt imponerte også, tror jeg. Er ikke sånn veldig imponert over meg selv, så nå skal jeg se om jeg får gjort noe med mening. Haha, who am i kidding...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så søte bilder :)

maddiieeatthedisco sa...

takker!! (;

Anonym sa...

Så sykt fine bilder.

Jeg er dritt lei av å ligge inne å være sjuk sjæl, så god bedring!:)

maddiieeatthedisco sa...

tuusen takk :)