fredag 13. mars 2009

elsker livet (ikke ironisk for en gangs skyld)

Just another vanlig fredag med awkward samtaler med mamma.. Hun er så satans nysgjerrig på alt som foregår i livet mitt, heldigvis er hun lykkelig uvitende om hva jeg egentlig driver med. Ting begynner da å ta seg opp her, jeg er blitt flink nå. Flink på mange måter, faktisk. Jeg fikk 5+ på engelskfremføringen jeg hadde forrige uke, og det er den mest tellende oppgaven/framføringen vi har etter eksamen. Dessuten har jeg verdens fineste kjæreste som får alt til å virke bra.

Denne helgen er fin (bortsett fra at jeg har gymprøve-øve-stress hengende over meg). Akkurat nå er det mye annet enn akkurat skolen jeg bryr meg om, ikke det at jeg prioriterer skolen ellers uansett (eheh rebell is what they call me). Anywaysss, jeg har egentlig ikke tid til å sitte her, for jeg er eeegentlig på vei ut døren. Lurer på om jeg kommer meg til vestby uten problemer.. Jaja, en gang må være den første. Kommer nok til å bruke litt tid der fremover ;))) haha. Ha en fin helg!

3 kommentarer:

Ruterknekt sa...

i første avsnitt snakker du om hvor flink du er, og så sier du at du ikke prioriterer skolen? helloo, schizo.

dessuten kaller ingen deg rebell :O

Anonym sa...

ljsfjkldsa j jldksgj :D

gooo madde!

maddiieeatthedisco sa...

jeg kan kalle meg selv rebell om jeg vil, mads......


jeg vet, iselin :D