mandag 23. mars 2009

I want everything to change and stay the same. I'm coming apart at the seams.

Hei, prepare for en JEGERIGODTHUMØR-post. Ehe 8]
Våknet i dag og tenke, "jøss, jeg føler meg frisk". Det var sol og blå himmel ute. Jeg hadde god tid, hørte på musikk og smilte litt for meg selv. Kjørte scooter på tørr asfalt (kilden til alt fint). Solbriller ute (kilde nummer to til alt fint). Hisfilprøven gikk bra, 6- på første del, skrev masse på andre. Kjørte mer scooter og hørte på musikk, vrooom. Nå burde jeg vel strengt talt ha lest til historieprøve, men tar litt lett på det siden jeg nylig fant ut at det er 2 kapitler, og ikke 5 jeg trenger å øve på. Så alt er litt fint right now. Skal ikke se bortifra at det er sånn litt fordi jeg skal til Sondre i morgen heller. Det er vel egentlig derfor hele denne dagen faktisk har vært fin.

Jeg er så innbilsk at jeg tror noen av dere faktisk er interesserte i å se noen av filmene fra Fall Out Boy konserten i London 6 mars. Har endelig fått lastet opp alle, det tok fuckings forever. Men nå er de oppe, så om du klikker på en av de under så roter du deg nok inn på brukeren min og kan se alt jeg har der. Masse godbiter ehee.

Beklager på forhånd for stemmen min i bakgrunnen.
(Jeg får fortsatt gåsehud av disse to videoene, t33ni3.)



Og sangen er "Disloyal Order of Water Buffaloes". Noe alle selvfølgelig vet allerede.




5 kommentarer:

iselin sa...

JEG HAR SERIØST TÅRER I ØYA NÅ :')
nå hørte jeg hva pete sa og, haha!

maddiieeatthedisco sa...

HAHAHA skjønner ikke at jeg ikke har vist deg videoene før :OO men ER DET IKKE FIIIINT? jeg får gåsehud og tårer i øynene hver. gang.

Anonym sa...

oi, kult : O

maddiieeatthedisco sa...

ehe sant? :D

maddiieeatthedisco sa...

knowz<3