onsdag 11. mars 2009

I've been challenged.
Chrish utfordret meg til å skrive 30 (uviktige eller viktige) ting om meg selv. Here it goes..

1. Jeg ble født på Oslo-vest, men flyttet til Asker da jeg var 4.
2. Pappa ville at jeg skulle gå på den franske skolen i Oslo, takk gud jeg ikke endte opp der..
3. Jeg følte meg mobbet på ungdomsskolen.
4. Jeg har vanskelig for å ta imot komplimenter.
5. Har en forkjærlighet for grå og svarte klær.
6. Er avhengig av det lilla skjerfet mitt.
7. Spiser nesten aldri frukt.
8. Jeg har aldri vært i Bergen.
9. Jeg flytter til New York til høsten.
10. Jeg hater bananer.
11. Vært i Stockholm flere ganger enn jeg har vært i Drammen.
12. Er ekstremt lei skolen og sluntrer unna det jeg kan.
13. Hater tyggis, blir kvalm bare av tanken.
14. Jeg er russ i år.
15. Jeg aner ikke hva jeg vil med livet mitt.
16. Hater og elsker en viss ruterknekt.
17. Har store vansker med å bli glad på andres vegne.
18. Er ikke redd for å snakke om følelsene mine.
19. Vil helst bo inne i boblejakken min.
20. Drikker (nesten) aldri vann.
21. Jeg hater kroppen min.
22. Er ofte kosesyk.
23. Refresher heller facebook av kjedsomhet en time enn å gjøre skolearbeid.
24. Er fullstendig avhengig av Pepsi Max.
25. Jeg vil farge håret svart.
26. Får kaffe på sengen hver morgen.
27. Obsessive.
28. Får internettabstinenser etter bare et par timer uten.
29. Hadde ikke overlevd uten musikken min.
30. Jeg føler meg veldig heldig akkurat nå.

Jeg utfordrer Mads, Sondre og Tonje.

3 kommentarer:

Unknown sa...

(Y)

maddiieeatthedisco sa...

:D

Anonym sa...

ah, er det pa:nuu skjerfet? isåfall ser jeg den. Er HELT avhengi av mitt og.