onsdag 4. mars 2009

LONDON NEXT.
Det ble visst enda et blogginnlegg (oi mange doblekonsonanter) før jeg reiser til London. Følte vel egentlig bare at jeg trengte å dele disse vakre bildene med dere. Det er ikke rart jeg og Mads aldri får gjort det vi skal på skolen. Vel, mer at jeg ikke får gjort det jeg skal. Og vi som sitter og ler av IB og alt det teite (og EKLE) de gjør inne på biblioteket.. Vi er ikke stort bedre selv. Sånn bortsett fra at vi ikke kysser og tar på hverandre hele tiden.. Men så skal det sies at ikke alle på IB er sånn da (eheh skummelt når noen som leser går på IB).

Nå er jeg vel nødt til å gå og pakke kofferten, tenke over hva jeg skal ha med meg og på meg og alt det der. Jeg har en stor koffert og store planer om å fylle den med nye klær, sko og diverse fra London. Derfor tar jeg bare med meg littegrann i motsetning til hva jeg ellers pleier når jeg skal ut og reise. Det ender jo alltid med at jeg bare bruker en tredjedel av klærne uansett. Anyways, jeg har vel egentlig ikke tid til å sitte her og knatre ivei.. Så da snakkes vi vel, blogges da, når jeg kommer tilbake fra London. Om ikke odd bjarne er så gem at han lar meg blogge fra macen sin :O (hinthint!). Så ja. Da drar jeg snart da.. Ha det fint på skole og jobb og alt i mellomtiden (hehehe jeg er slem). Vet dere er lei av meg og alt londonpjattet nå, så skal slutte å misunne dere.


2 kommentarer:

Ruterknekt sa...

haha, jeg gleder meg til konserten blir avlyst og du mister all bagasjen på vei hjem.(jeg er slem tilbake)

maddiieeatthedisco sa...

jeg gleder meg til legen sier du aldri kan prate igjen og du failer videregående siden du ikke får tatt eksamen. ^^,