tirsdag 3. mars 2009

i look at the sun and i look in the mirror. im on the right track, im on to a winner.

Bare fordi mads sier (hahahha right han er stemmeløs for tiden og jeg nyter det) jeg er teit som ikke blogget i går, blogger jeg nå. I går var jeg såvidt innom noen blogger i det hele tatt, var opptatt. Jeg var da på pcen, men allikevel. Det er jo ikke akkurat sånn at noen har savnet meg i mellomtiden.

Har vondt i hodet nå og er egentlig litt for sliten til å holde øynene åpne, jeg vet ikke hvorfor. Kan ha noe med at jeg bare sov i såvidt 5 timer i natt. Det har vært en lang dag i dag, husker såvidt hva jeg har gjort. Hadde sosialkunnskapsprøve i 4 timer (jeg gikk etter 2 for å rekke bussen eheh rebell). Vi fikk for en gangs skyld høre på musikk. Ikke lurt, for jeg ble sittende og høre på fall out boy og glede meg til London istedetfor å skrive.. Rakk bussen ihvertfall, og fikk skrevet ferdig prøven. Ikke i den rekkefølgen, da. Om det blir bra vet jeg ikke. Orker ikke tenke på det engang. For mange andre (mye viktigere og finere) tanker i hodet mitt for tiden.

Synd det ikke er flere fridager iløpet av en uke eller generelt bare mindre skole så jeg kan få tid til ting jeg vil gjøre. Jeg drar til London i morgen (liker jeg å tro ehehh, drar til Gardermoen i morgen ihvertfall, flyet går 06:50 torsdag morgen). Noe som minner meg på at jeg egentlig burde stresse med pakking og planlegging og alt det der... Men akkurat nå har jeg det veldig fint under dynen med musikk, pratende med en jeg gleder meg veldig til å møte neste tirsdag.

Ingen kommentarer: