mandag 30. mars 2009

Damn you look good and im drunk.
I går kveld/natt til i dag fikk jeg absolutt ikke sove.. Jeg lå der og stirret opp i taket, fant ikke en eneste stilling som var behagelig og alt var bare tull. Jeg ble bare liggende og tenke over alt mulig, og det er sjeldent bra for meg. Men det var ikke sånne kjipe tanker, typ mer at jeg lå der og var rastløs og hyper. Gikk gjennom 1000 meldinger på mobilen og slettet alle unødvendige. Sendte mads melding i håp om å vekke han. Dyttet findus ut av sengen og lo av at han ble sur. Sovnet til slutt rundt 1tiden.

Hadde store planer om å stå opp 7 for å få lest litt til religionsprøven, men da mamma vekket meg klokken 7 snudde jeg meg bare rundt og sov en time til. Da vekket vaskehjelpen meg, og da hadde jeg ikke annet valg enn å stå opp. Leste jeg noe religion mellom 8 og 10? Eheee, nei. La heller alle notatene over på en minnepinne (og fikk god bruk for den under prøven, hysjda).

Det er deilig å kjøre scooter igjen, det er ikke engang kaldt ute. Eneste som mangler nå er at det blir enda litt varmere så all snøen smelter. Gleder meg altfor mye til hove nå (vet jeg har sagt det siden forrige sommer). I dag fikk jeg innbetalingsgiro, om det er et ord, fra gateway (fra toroborgen faktisk ehe jeg er kul). Beløpet var på 13.500,- Pyttsann... Glad jeg slipper å betale ALT selv, da hadde jeg ikke kunnet dra. Akkurat nå gleder jeg meg masse til å dra, men det har vært dager da jeg absolutt ikke vil dra i det hele tatt. Gruer meg ganske mye, ikke nødvendigvis på grunn av at det er langt hjemmefra osvosv, men mer fordi jeg må dra fra alle jeg har her hjemme. Spesielt sondre, selvfølgelig. Men så kommer jeg på at det bare er 3 måneder og ikke foralltid, så da er det greit allikevel.

Nå er jeg virkelig nødt til å finne ut av hva jeg skal skrive om på historieogfilosofiprosjektet jeg skal fremføre i morgen. Er på gruppe med de to slappeste (og dårligste faen) i klassen, så yay. Håper de ikke leser dette. Han ene kan forresten bare lese ivei, for han er ikke spess kos tilbake. Anywayss.. Må få gjort NOE før paradise hotel i kveld. Be er be trying not to fail too hard.

10 kommentarer:

iselin sa...

jeg vil og på hove :'(

maddiieeatthedisco sa...

så ditch tyrkia (var det det?) og bli meeeeed.

iselin sa...

det var nok hellas :P kan ikke det heller, det er waste of money liksom

maddiieeatthedisco sa...

awh man, tyrkia var i fjor! drit i om du waster cash da, hove<33333 leom

julie aida sa...

hahaha jeg er såpass gud ja

maddiieeatthedisco sa...

kommer litt an på om du mener Gud eller good, men ja seff

Vebjørn sa...

Kult, sjølv om eg ikkje såg heilt meininga med Twitter sjølv..
Grua deg, serr? Kan nokon gje ho her 50k eller meir, ingen bør grue seg til påska!

maddiieeatthedisco sa...

gruer meg bare fordi jeg hater å kjede meg hjemme når alle vennene (og kjæresten) er bortreist. takker ikke nei til litt gaver, da ehe.

det er vel ikke noe spesielt poeng med twitter, men litt artig med enda en side å være avhengig av..

Vebjørn sa...

Kom deg vekk eit par dagar du òg i påska då? ;;-) Ha-loo, du bur i Asker - det må vere noko du kan finne på! Til og med eg, innerst inne i Sogn og Fjordane, har planar!

Haha, du ville i så fall vert av dei få som skreiv nynorsk til meg, men det går bra - eg kan leve med bokmålen :-))

maddiieeatthedisco sa...

jeg prøver hardt, da! ekke så lett når man er lat og giddalaus :O men ja, blir nok ikke liggende i sengen hele ferien ;)