onsdag 25. mars 2009

I'm in a business of misery.
(but i wear the biggest smile)

Blir litt redd meg selv noen ganger. Når jeg ikke liker ting som skjer rundt meg, setter jeg automatisk på skummel, sint musikk. Vi snakker så ekstremt som rammstein - som er noe jeg normalt aldri ville hørt på. Jeg har historieprøve i morgen, altfor mye jævla lekser og prøver og har lyst til å skyte meg selv i hodet (neida bare kutte litt). Jeg merker at resten av dagen = sutre, sutre, spise kjeks, drikke pepsi, åhfaenharhistorieprøveimorgen, se på tv, drikke pepsi, hmmlesetilhistorie?, gossip girl, paradise hotel, dusje, shiiithistorie, sove. I morgen skal jeg være hjemme hele dagen fordi jeg ikke har historieprøve (ehe lurte meg selv der) og sondre er nerd. FML.

"Klatret" i gymmen i dag. Jeg "klatret" i barneveggen og hoppet på tjukkaser. Jeg er støl i armene av å klatre tre meter oppover, herlig. Ble mer sliten av å stresse hjem etter gymmen og tilbake til skolen for å rekke religionen, sier litt (eller nei, egentlig ikke for jeg ble skikkelig sliten). Uansett.. hadde engelskprøve og det var gøy. Liker spesielt godt de prøvene jeg er absolutt blank på, de prøvene da jeg sitter der og leser i boken for å finne ut hva oppgaven dreier seg om. Særlig når jeg skal skrive et expository essay about how the nations in the UK got their independence and shit. Sikker på man kan kjenne igjen hele teksten min i engelskboken (stokket LITT på ordene da, da-ahh).

Jeg har selvdisiplin til tusen og er så sykt effektiv og ordentlig. Nå har jeg lukket historieboken, åpnet facebook, bloglovin og spotify, har tre samtaler på msn og hører på musikk. Nå skal jeg hente brus og nam og så skal jeg sitte i sengen og være rebell. Vet jeg ikke er det, men prøver hardt nå. I morgen skal jeg og ruterknekt leke sammen og være emo, mye bedre enn historieprøve. Nå er det bare 50 minutter til Gossip Girl, og så er det Paradise Hotel. Sover lenge i morgen ass, er så zykt kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men min er black så HA-LO jeg er ingen maja casablancas-copy i alle fall

maddiieeatthedisco sa...

du er så emo ehe