søndag 22. mars 2009

Springthing.

Du vet du har sittet for mye når det faktisk gjør vondt å sitte. Det er vel kanskje ikke så rart engang, jeg har jo ikke gått mer enn et par meter iløpet av uken som har gått. Vel, siden tirsdag ihvertfall. I går natt fikk jeg nesten ikke sove på grunn av det, hoftene mine gjorde vondt uansett hvilken stilling jeg lå i. I dag er det litt bedre, selv om jeg får kramper i beina om jeg blir sittende for lenge med laptopen i fanget.

I dag har jeg også opplevd våren! Selv om det var halvmørkt og regnet, så har jeg gravd frem scooteren fra garasjen. Pappa satte i batteriet igjen, og det tok bare rundt 15 minutter å starte den. Da vi endelig fikk den opp på veien (bakken fra garasjen til veien var fortsatt ganske dekket med snø) kjørte den som bare det. Selv med regn piskende i ansiktet og på hendene var det en befriende og deilig følelse å endelig få kjøre igjen. Nå sparer jeg helvetes mye tid på morgenen, jeg slipper alt stresset med bussen og jeg kommer tidsnok til skolen. Thumbsup for that.

Det er ikke alltid jeg gleder meg til en uke med tre prøver. Hisfil i morgen, engelsk på onsdag og historie torsdag. Herlig, eh? Nei, men bryr meg ikke så mye. Gleder meg bare litt til tirsdag, da er det hele 9 dager siden jeg sist så kjæresten min. _Altfor_ lenge siden.

2 kommentarer:

iselin sa...

ny uke, nye muligheter som jeg alltid sier!

maddiieeatthedisco sa...

hehe du er kjapp :O