lørdag 28. mars 2009

Bloggtreff Ö

Klokken er bare litt over 9 og jeg sitter allerede i sengen i mørket. I mørket fordi det er earth hour og alt skal være mørkt, i sengen fordi jeg er sliten og trøtt. Kom hjem i 7tiden, dro fra vestby halv 6. En time på toget med dundrende hodepine og en halvtimes gåtur fra stasjonen og hjem. Hadde flaks da (mer uflaks egentlig) for hadde akkurat nok penger til toget hjem. Nå har jeg 1,50kr i lomma, fint. Glemte jo selvfølgelig lommeboken hjemme i går, noe som gjorde ting mye lettere ehe.

Sluttet tidlig i går (som alltid på fredager), lekte med mads og dro til oslo i halv 4-tiden. Der møtte vi først linda og heidi som var nervøse for å møte
sondre. Så loket jeg og mads rundt mens vi ventet på resten av bloggmenneskene. Etterhvert møtte vi både sondre♥ , ole, maren og fredrikke på aker brygge. Så spiste vi (noen bare satt der..) på tgi's, det var kos. Liam kom også etterhvert, bærende på en koffert.

Stemningsbilde av Ole og Sondre, dette var rett etter de gikk hånd i hånd bortover, veldig søtt. Vi loket rundt litt, så på emokids i østbanehallen og fant mye morro på outlander.

Mads er alltid fotogen, spesielt med sin egen OG sondre sin jakke. Kanskje ikke så rart han dukker unna, må jo sørge for å få med ole, liksom..

En røykende maren (hysjj), en skeptisk sondre og 1stk fornøyd ole. Vi loket rundt og ventet på at ole gikk og hentet julie på stasjonen, så loket vi litt til - helt til sondre nesten sovnet på bordet. Så dro vi hver vår vei, eller.. more like ole og julie et sted, fredrikke og liam forlot oss, mads hjem til seg og maren, sondre og jeg til vestby. Jeg og sondre så på film og sånn før jeg sovnet og holdt han våken en time med snorkingen min. I dag dro han tidlig på loppemarked med maren mens jeg lå hjemme i sengen hans og sov. Vet jeg er lat og sånn, men det var digg.

Serious-sondre is serious. Vet ikke hvordan jeg skal overleve to uker uten han :(((
Anywaysss, det har vært en fin fredag og lørdag og nå skal jeg sove snart. I morgen blir det en fin dag....... Religionsprøveøving i MANGE timer, faen jeg gleder meg.

2 kommentarer:

Ruterknekt sa...

det verste er at det bildet er et bra bilde til å være meg.

maddiieeatthedisco sa...

hah ja vet, du er fin.