tirsdag 31. mars 2009

When breathing just passes the time..
Utrolig hvor mye fint man finner i engelskboken. Mye og mye da, noe fant jeg ihvertfall. Det kan kanskje ha noe med at jeg heller tar bilder av ting i boken enn å lese og gjøre innleveringen. Gjorde bare en tredjedel av sosialkunnskapsoppgaven, leverte den 5 minutter for sent og sa jeg ikke rakk alt. Ehe, hadde bare 3-4 timer på å gjøre ingenting. Nå sitter jeg bare i sengen og utsetter engelskoppgaven.

Men HEY, jeg har god samvittighet uansett i dag. Fikk igjen historie&filosofiprøven min, mmmmfin 6/5 i blått blekk på siste side. Livet i kjelleren på nesbru videregående skole gir resultater. Det er sånne små lyspunkter som lyser opp skoledagen litt, og var ikke sur da jeg dro hjem halv 12 istedetfor halv 3 i dag heller. Og så hjelper det litt å få melding av sondre også, uansett hvor og når. Hater litt at han er så opptatt med alle tyskerbarna og sånn, for jeg kjeder meg og har masse tid til overs jeg kunne brukt sammen med han.

Har dårlig samvittighet for at jeg ikke bruker planneren, ble sittende å se på den i dag og tenke over hvor mye jeg faktisk trenger den. Har nesten aldri skrevet i den, og jeg fikk den i 2007. Not gonna lie, trenger virkelig et sted jeg kan skrive ned alle planer og jobbdager (ahah alle jobbdagene og innleveringer og prøver. Kanskje det er på tide å få litt orden på livet? Tenkte jeg skulle starte med en dusj, så tar vi resten derfra.. Kanskje. Optimist, ja!

14 kommentarer:

MonicaBeach sa...

sv: haha jeg veit. er spennende, men tror aldri vi hadde klart det. men jeg har lyst å prøve bare på trass for å sjekke om jeg dør, men kjipt hvis jeg gjør det da:(
haha har lært meg at maddie uten link er deg kinda. haha men veldig fint at du tar det med da!

maddiieeatthedisco sa...

hah ja kjipt å lide så mange dager uten søvn for så å dø.. la med linken mest for resten av folka da, hallo liksom, er blogghore litt.

MonicaBeach sa...

pappa fortalte meg at sånne som torturerer folk og sånn sørger for at ofrene ikke sover og sånn, for det er noe av det værste. jaa kjip død:p
haha åja, burde jeg skjønt!

henke sa...

enig i at det er skummelt, men jeg syns det er utrolig fint og! men ja, de ser jo gale ut.

maddiieeatthedisco sa...

det er vel det som er greia da, husker det lenge og gjør et inntrykk ;)

maddiieeatthedisco sa...

@monika: wæh jeg skal sørge for å få litt søvn i natt tror jeg :))

julie aida sa...

hehehehe fåkke miiittt :DDDD

maddiieeatthedisco sa...

da tar jeg det ass (6)

Ruterknekt sa...

ahahaha, da jeg så planneren tenkte jeg hva faaaaen er det? mye at madeleine skal skryte på seg å planlegge ting!

men neida, det gjorde du ikke! er veldig enig med deg, jobbdagene har du ikke kontroll på hvertfall. :))))))

maddiieeatthedisco sa...

ååsjefta!! jeg er rutt på å planlegge da, selve ruttesen faktisk. ehe sånn som iris. paradise om 25 min<333

Mats sa...

Sv; Med andre ord, du elsker meg? Ehehe.
Men tusen takk! Jeg setter pris på at folk liker resultat av mine heftige fritidsproblemer klokken to om natten.

maddiieeatthedisco sa...

hahah ja tolk det sånn om du vil! bare hyggelig :]

Mats sa...

Sv: Hihi. Det er vel ikke noe gøy å bli feit, er det vel? :p

maddiieeatthedisco sa...

nei, og det er nettopp derfor påskeferien suger :((((