onsdag 1. oktober 2008

New York

Jeg vet ikke hvorfor ikke blogpostene mine blir publisert fra mobilen lengre, det staar at de er publisert, men de kommer ikke opp paa bloggen :\ saa det er derfor jeg ikke har faatt blogget noe siden lordag morgen, sorry guys. Men ihvertfall, naa sitter jeg i lobbyen paa hotellet klokken er snart halv 8 paa kvelden, og vi har vaert ute absolutt hele dagen. Jeg gidder ikke oppdatere dere om alt jeg har gjort naa, det kan jeg gjore naar jeg kommer hjem, saa faar dere bilder og saann da :)

Saa det, blir neppe noen flere blogger fra meg for jeg kommer hjem tror jeg, like greit aa ta alt da. Akkurat naa er jeg bare litt bitter over at panic var i byen i gaar, og jeg satt paa en restaurant og lurte paa om de var det eller ikke. Faen, jeg kunne ha moett dem. Men, men. Det er en stor by, saa saann faar det bare vaere. Naa skal jeg opp paa rommet og slappe av litt for vi gaar ut for aa spise igjen. Slitsomt! Men jeg klager ikke ;)

Ingen kommentarer: