tirsdag 7. oktober 2008

have you ever felt like youve been destined for something bigger than your skin?

God aften, bloggere. Da var brillene mine endelig i hus / på nesen / kommet / whatever. Jeg elsker dem virkelig, men jeg er ikke tøff nok til å gå med dem offentlig enda. Eller, jeg prøvde litt innimellom i dag, det går greit når jeg sitter bakerst i klasserommet eller sammen med vennene mine i friminuttet, men ellers ligger de trygt i lomma. Nå er ikke skolen min den enkleste å være annerledes på akkurat, så det er ikke så lett å prøve noe nytt XD Jeg vet jeg ikke skal bry meg om hva andre synes osv osv, men det gjør jeg, så det. Jeg tror forresten de gjør meg litt smartere (om mulig, that is), jeg føler meg ihvertfall veldig intellektuell, jeg ser nesten litt sånn ut også!

Jeg venter fortsatt (spent) på at toro skal kåre vinneren, jeg er keen på hvitere tenner! Until then, ill keep my mouth shut. Nå må jeg slutte å lyve til meg selv, for det vet jeg at ikke kommer til å skje. Åhååi, jeg skal jobbe i morgen!! Tro det eller ei, det er helt merkelig, for jeg har ikke engang vært innom hverken storsenteret eller jobben siden sent i august tror jeg. Det kan da bli greit å komme tilbake. Kanskje, kanskje ikke. Vi får se. Uansett så er ihvertfall jobben et passende sted å bruke nerdebrillene mine, tror dere ikke kundene kommer til å føle seg hjemme i bokhandelen da? Hvis jeg ser ut som en bokorm, mener jeg.

Nå har jeg faktisk tenkt til å prøve å gjøre som utseendet tiltaler, jeg skal gå å lese litt engelsk før prøven i morgen. Det ga vel egentlig ikke så mye mening, men pyttpytt. Man kan kle seg for spesielle anledninger, man kan oppnå ting ved å kle seg riktig osv.. Men jeg tror ikke noe smartere av å bruke briller som får meg til å se smart ut. Men en kan da alltids håpe...



4 kommentarer:

Anonym sa...

Herlig bildet. Bare herlig !

Anonym sa...

Nice briller!

maddiieeatthedisco sa...

omg tusen takk begge to!! :D

Jennifer Vanessa sa...

Jævlige råe briller :D