torsdag 16. oktober 2008

those playful lips made a yawn.

Heisann, tidlig blogg i dag siden jeg skal ut og møte folk etterpå. Jeg nevnte mini Oxford-reunionen i går, det er altså det jeg skal senere. Det er nattåpent på storsenteret, så selv om jeg er dritt lei hele senteret og butikkene der, så skal vi være der en stund. Men jeg regner med at det blir koselig uansett, har ikke sett disse menneskene på et og et halvt år snart, tiden har gått utrolig fort. Ellers har jeg tilbrakt dagen på skolen, noe som forsåvidt ikke er noe nytt. Hodepinen som holdt på å drepe meg i går kveld er heldigvis borte, og det fine været får meg i litt bedre humør. Jeg var ute og tok litt bilder da jeg kom hjem fra skolen. Hunden min hadde lyst til å leke, og lyset ute var fint, så hvorfor ikke.. :) Jeg er derimot fortsatt like misfornøyd med håret mitt. Ikke bra.



(Klikk på bildene for å se dem i større format)

Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg har vært i et rart humør de siste dagene.. Eller, ikke humør egentlig, det er mer det at tankene mine er så usammenhengende. Det er vanskelig å beskrive, men kanskje jeg bare lider av en høstdepresjon. Det er ikke en umulighet, men jeg føler meg ikke deprimert heller. Jeg føler meg ganske bra faktisk, og det er ikke helt normalt for meg. Jeg tror kanskje det er underbevisstheten min som driver å lever sitt eget liv.. Det er ihvertfall ingen selvfølgelige grunner til at jeg føler meg sånn. Men så er det jo alltid noe som skal være galt også da. Jeg får ikke gjort leksene mine og jeg har lyst til å reise.



Der kan du se selv, se hvor kort og stygt håret mitt er blitt. Det er egentlig mørkere, bare solen og effekten jeg har brukt som får det til å se så lyst ut. Det passer ikke til meg i det hele tatt, det er skjevt klippet og alt ser bare helt galt ut. Men så har det seg jo sånn at hår vokser ut igjen da, så da har jeg ihvertfall noe å se frem til.
Nå skal jeg gjøre meg klar til å dra. Men jeg har et spørsmål til dere først;

Hvilken årstid liker du best, og hvorfor?

10 kommentarer:

Tone sa...

like sommeren best, enkelt og greit for da har jeg bursdag og fordi jeg elsker å ikke måtte kle me i så masse store jakke osv ;S

Jorunn sa...

Jeg liker best sommeren!!!!

Fine bilder!

Amanda sa...

Ski Storsenter? Bor du i Ski? :D
Hadde tenkt meg dit, men duvet, skole i morgen osv..

Anonym sa...

så søt hund :-)

maddiieeatthedisco sa...

tone: jeg liker vinter og høst best nettopp fordi jeg kan ha på meg masse klær XD

maddiieeatthedisco sa...

jorunn: takk!

amanda: nei, sandvika storsenter ;)

ina cecilie: ikke sant!? :D

Anonym sa...

Headeren din er kjempefin :) Jeg har alltid likt sommeren best, men jeg tror faktisk at høsten er nr. 1 nå!

maddiieeatthedisco sa...

tusen takk ida!

CHRISTINAFRAAS sa...

åh, så fine bilder av både deg og voffsen!

maddiieeatthedisco sa...

takker christina! :3