torsdag 9. oktober 2008

its too late to make demands when youve got a riot on your hands.

Herregud, nå har jeg snart spist en hel boks tyrkisk pepper på tre dager. Jeg tror de har puttet et eller annet i dem som gjør at jeg konstant må ha to i munnen samtidig og stappe inn to nye før de to andre er spist opp. Og sånn fortsetter det, nå er jeg redd for hva som vil skje med meg når boksen er tom. Jeg har en gammel og tom en stående her fortsatt, den er fra februar.
Jeg tror da den er tom, ihvertfall. Kanskje jeg skal begynne å samle..

Denne uken ble ikke så ille som jeg trodde den skulle bli. Jeg hadde sett for meg hauger av lekser og prøver og innleveringer og alt det der, men det ble ikke til noe mer enn en dårlig engelskprøve, dårlig resultat på historieprøven og en sosialkunnskapsinnlevering jeg rett og slett droppet å gjøre. Jeg har vært litt flink i dag da, skrevet to sider notater til norskprøven i morgen, og noen notater til sosialkunnskapsprøven på tirsdag. Det er liksom ikke så mye å se frem til nå, siden jeg nå har vært i New York, så jeg har litt problemer med å motivere meg til å gjøre noe som helst på skolen. Og det er fint
, siden jeg la ut om hvor flink jeg nå er blitt til å få ting gjort til læreren min på tirsdag.

Utover det at jeg har hatt en heller kjedelig uke, så blir ihvertfall helgen litt mer spennende. Håper jeg da ihvertfall. Jeg gleder meg som et lite barn (noe jeg er inne i hodet mitt) til Ylvis på lørdag! Jeg har bare falt pladask for Bård og Vegard Ylvisåker, de bare stråler glede og jeg ler meg alltid halvt ihjem (om ikke helt..) når jeg ser dem. Det har ikke engang noe å si om det er i en seriøs sammenheng eller ikke. Så det skal ihvertfall bli et lite høydepunkt denne måneden. Og kjenner jeg meg selv så blir det vel litt å drikke etterpå, kanskje både fredag og lørdag, hvis jeg er heldig. Det er en liten stund siden sist, det er faktisk gått såpass lang tid at jeg virkelig føler for å dra på fylla, slippe meg litt løs (ikke le, mads) og ha det litt morro. For det fortjener jeg nå. Hahah, eller ikke egentlig, men jeg gjør det alikevel.

I dag har jeg faktisk tenkt til å legge meg litt tidlig, det vil si før 2. Ihvertfall prøve å være i seng før 12, om jeg klarer å sovne da vet jeg ikke, men det er vel verdt et forsøk. I morgen slutter jeg 11.40 på skolen, utrolig deilig etter en uke med tre dager til ti over 4 og til halv 3 i dag. Nå skal jeg bare se om det er noe spennende som foregår på internett, og så bærer det vel til sengs, tenker jeg. Vi blogges i morgen, og da er det FREDAG!

2 kommentarer:

Marthe Sofie sa...

Du som har tatt bildet. Stilig! Glass i brillene?

maddiieeatthedisco sa...

det er jeg som har tatt bildet, ja ;) det er glass i dem ja, eller.. det er vel kanskje plastik XD ikke styrke i hvertfall :P