søndag 26. oktober 2008

i must confess, im in love with my own sins.

Jeg har egentlig ikke noe spesielt lyst til å blabre ivei om alt jeg har gjort denne helgen når noe så mye viktigere er i blogposten under.. Men livet går videre, uansett hvor vanskelig det virker akkurat nå.

Uansett. På fredag var jeg ute med en venn og spiste sushi. Jeg har ikke spist noe særlig sushi før, kun et par mislykkede forsøk, men denne gangen var det virkelig godt. Etterpå var vi på Odd Nordstoga-konsert, haha dere får le så mye dere vil. Nordstoga er utrolig morsom, og fantastisk flink til å synge. Vi var litt redde for at det bare skulle være gamlinger med stokk som kom for å høre på, men det var faktisk endel folk både yngre enn oss og på vår alder. Nordstoga er ikke helt min type musikk, men det var vært en og en halv time av fredagskvelden. Særlig når det var mamma som betalte for billettene.

Dro på fest til Lillestrøm på lørdagen, sammen med Heidi og Linda. Brukte så og si hele dagen på å gjøre meg klar, men både håret og sminken ble ødelagt da vi måtte prøve å finne veien fra togstasjonen til leiligheten i stormen. Og det var virkelig storm, vi ble nesten blåst overende av vinden (men så skal det nevnes at vi hadde høye heler alle tre..). Vi kom nå frem etterhvert, og da var det allerede fullt liv der inne. Tror ikke jeg gidder å fortelle dere alle detaljer, får etterlate noe til fantasien. Men hyggelig var det iallefall, selv om togturen hjem i dag morges ble lang og slitsom, lokaltog fra lillestrøm til asker med hodepine og kvalme er ikke så sykt digg.

Bortsett fra det er det ikke sånn altfor mye å skrive, jeg kommer ikke på noe akkurat nå ihvertfall. Har to fremføringer på skolen i morgen, lang dag og ingenting å finne på etter skolen. Vil på kino til uken, har opptil flere filmer jeg har lyst til å få med meg. Det er noen som jeg har lyst til å møte som jeg ikke vet om jeg får møtt, og det er ting jeg ikke vil gjøre som jeg faktisk er nødt til å gjøre. Denne helgen har vært en av de få som faktisk har skilt seg fra alle de vanlige, kjedelige dagene. Det virker som om det er en stund siden fredag, og da er det heller ikke like kjipt å stå opp i morgen tidlig. Denne helgen har forandret ganske mye for meg, men det trenger nødvendigvis ikke å være starten på noe "nytt". Vi får se hva som skjer.

12 kommentarer:

Karoline sa...

Koselig at du koste deg på lørdag da<3

Anonym sa...

du har den fineste blogspot-bloggen jeg har sett.
kjempefin blogg.

maddiieeatthedisco sa...

karoline: hehe ja :D

vegard alexander: det var den fineste kommentaren jeg har fått! tusen takk :D

Anonym sa...

vell, du fortjener det. de aller fleste som bruker blogspot har ikke peiling på hvordan de modifiserer layouten, men bare bruker de standaroppsettene som ser helt grusomme ut.

bare keep em coming, jeg kommer til
å følge med denne bloggen : ))

maddiieeatthedisco sa...

awwh tusen takk :D jeg setter opp link til din, btw ;)

Anonym sa...

næææ, så koselig. har ingen linker på siden min akkurat nå, men om det kommer kommer du på den.

: ))

maddiieeatthedisco sa...

haha np ;)

Anonym sa...

Odd Nordstoga er kooos!

Anonym sa...

synes synd i deg! altså det med sminken.

maddiieeatthedisco sa...

zathx: ikkesant:D:D

condre: haha jaa. var litt sur for den..

Anonym sa...

Nå har jeg laget en ny blogg! Du finner den på www.feddaboy.wordpress.com!
Ha en fin dag! Håper du har tid til å ta en titt :)

maddiieeatthedisco sa...

haha sleipt, men funker.