søndag 12. oktober 2008

Whats the point in dreaming if you cant ever materialize?

SÅ SINNSYKT GENIALE.

Jeg og Bea var altså på Ylvis III på Chat Noir i går kveld, det var så fantastisk bra. Jeg trodde aldri jeg skulle bli så teenie for noen norske artister/komikere/talenter, men det er jeg altså blitt. Unntaket må muligens bli raske menn, men de er merkelig nok sporløst forsvunnet. Ihvertfall, de failer aldri på bra sketsjer, eller bra musikk, eller bra imitasjoner - jeg satt og lo gjennom hele forestillingen. Og siden det var siste gang den gikk i oslo, var det tv-opptak, så da måtte de ta pingushow-sketsjen en gang til for å få det perfekt. Jeg er sikker på at jeg kunne ha sett showet om og om og om igjen uten å bli lei.

På vei hjem fra oslo i går fikk jeg så sykt lyst til å dra ut, jeg får alltid det når jeg møter på så mange folk på vei ut sammen med alle vennene sine. Og å sitte på toget hjem rundt klokken halv 11 på kvelden gjør ikke saken noe bedre, og det ble ikke noe særlig bedre av at sikker 10 gutter gikk av på min stasjon og skulle på fest like ved meg. Og så følte jeg meg litt oversett i tillegg, siden mine egne venner dro ut uten å si ifra til meg, selv om de hadde lovet å ringe meg hvis det skjedde noe.

Men det er vel bare sånn det er, i guess. Og kanskje like greit at jeg ikke dro ut, i og med at jeg i hele dag har sittet med 5 kapitler i religion å pugge til prøven jeg har i morgen. Derfor avslutter jeg her og går å legger meg og leser litt. Kanskje jeg får banket NOE inn i hjernen før i morgen. Jeg tviler litt, egentlig...

7 kommentarer:

Ruterknekt sa...

Rellion ble bra, sweet cheeks :D

maddiieeatthedisco sa...

ÅHH GUD va bra det gick.

sweet cheeeeeks?

Ruterknekt sa...

random.

maddiieeatthedisco sa...

orly? det er så ulikt deg, mads.

Anonym sa...

Hei! Jeg har bestilt brillene på nettet nå. Gleder meg til jeg får de! Hvor lang tid tok det fra du bestilte de til du fikk de?

maddiieeatthedisco sa...

Det tok vel 2 uker tror jeg.. Litt mindre kanskje. Men jeg dro til usa før de kom i posten, så vet ikke akkurat hvilken dag de kom på. Men de kom fortere enn mye annet jeg har bestillt på nettet.

mimmi sa...

raske menn er GENIALT!