fredag 17. oktober 2008

all that she wants..

Jeg klarer rett og slett ikke la være å ta bilder når det er så fint ute, jeg. Kom hjem fra skolen før klokken var 12 i dag, og lyset i "skogen" utenfor her var perfekt. Og så er det så fine farger. Jeg har i utgangspunktet ikke sånn kjempemasse plass på laptopen min, og hvis jeg skal fortsette sånn her, så er jeg nok nødt til å stappe den eksterne harddisken min litt fullere. Og så har jeg det problemet at det er så mange bilder jeg vil vise dere her på bloggen, men føler det blir litt dumt å poste en halv million bilder hver gang. Men det får bare være denne gangen :)

Jeg liker fredager. Ikke bare fordi det er helg, men også fordi jeg slutter tidlig på skolen. Og så er alltid norsktimene ganske chille. Men det er det vel ikke sikkert de hadde vært hvis jeg faktisk hadde giddet å gjøre noe... Men altså, sånn får det bare bli. Jeg gjør noe når jeg føler for det. Som desverre ikke er så ofte.

Jeg kan ta emobilder i solen også, jeg.

Jeg følte meg rett smart der jeg stod ute i skogen, faktisk.

I dag morges lastet jeg ned 4 nye album. Jeg laster som regel ned et par hver dag, det er ikke rart jeg begynner å få dårlig plass på pcen. Ok, det var random. Jeg skulle egentlig fortelle dere om i går.. Ihvertfall, oxford-reunionen ble da helt ok den. Vi fikk ikke tak i alle som vi hadde invitert men. Vi ble 6 stykker, to av dem dro etter bare en time. Resten av oss spiste på mcdonalds (for så kule er vi), og så gikk vi litt rundt før vi endte opp på motevisning i den nye delen av senteret. Jeg var vel hjemme i halv 10-tiden, og fikk med meg sesongpremieren av Prison Break! Var kjempefan før, men jeg vet ikke helt lengre. Andre ting som interesserer mer, liksom.

Nå venter jeg bare på at iselin skal komme med toget, så skal jeg gå og møte henne på stasjonen. Er keen på å kjøpe smågodt og bare se på en film eller noe, vi får se hva det blir til. I morgen skal jeg til oslo med tonje, og vi planlegger storshopping, siden hun kommer fra levanger (og der har de ikke h&m engang!?!! :O). Det er greit å være litt rik uten å jobbe, synes jeg. Men så skal jeg være litt forsiktig med hva jeg sier.. Det kan godt hende at jeg er blakk etter i morgen. Faen, det minner meg på at jeg må skrive masse tull for å få igjen på forsikringen på de tingene som ble stjålet på hove.. Og så må jeg få solgt salen min. Jeg vil ha mer penger.

Nå skal jeg ta på meg noen andre klær og hente meg mer pepsi max. Bildet av lago er fra i går, btw.. Fikk ikke redigert alle jeg tok i går, så fikset et par til på skolen i dag. Anyways.. Vi blogges i morgen!

23 kommentarer:

Anonym sa...

Sykt pen :o <3

maddiieeatthedisco sa...

nawh thank yoou!

Anonym sa...

ble ikke så mye smågodt og film, men det kan vi jo ta igjen når du kommer hit en gang. siden jeg kan leie hvilken som helst film på jobben gratis mener jeg ;)

maddiieeatthedisco sa...

oooh, lett. det var en kjempeié!

Anonym sa...

haha, det tar sikkert helt av!

maddiieeatthedisco sa...

selvfølgelig!

Aleksander Eilertsen sa...

Masse fine bilder du har tatt:)
Og liker antrekket:)

"Grace Isabell sa...

Sykt pen :o <3"

Enig i den;)

Og takk for kommentaren på bloggen^^

maddiieeatthedisco sa...

det var da svært så koselige alle var da :) takk eilertsen :D

Marthe sa...

høres ut som ei travel helg ja:D

Renate sa...

Elsker brillene, har de selv. Også er du veldig pen :-)

Madeleine sa...

Kjempefin bilder, så søt du er!

victoria sa...

Flotte bilder, hvor har du kjøpt brillene dine?

Anonym sa...

Nice pics. Søt hund! : )

maddiieeatthedisco sa...

marthe: ja, det kan du trygt si!

renate: takker!!

madeleine: åhh takk :)

victoria: brillene er kjøpt på nettet, www.sunglasswarehouse.com

zathx: takker ;)

Anonym sa...

Du er helt utrolig nydelig, huden, håret, utstrålingen! Så sjarmerende ^^

HEI! sa...

fine bilder :D

maddiieeatthedisco sa...

tusen takk til begge to!

Johanne sa...

Kjempefine bilder!

maddiieeatthedisco sa...

takk, johanne :D

Anonym sa...

Fine bilder på en fin blogg :)

maddiieeatthedisco sa...

hyggelig, veronica :D

Anonym sa...

aw, søtt!

Rakel sa...

fine høst bilder<3 det var kult det du hadde skreve om deg sjøl. likte det!