mandag 27. oktober 2008

oh i want you, but i dont know if i need you.

Mandag igjen, da. Det er noe deprimerende over å se solen gå ned på vei hjem fra skolen. Deprimerende på den måten at jeg har sløst bort hele dagen på skolen, og nå skulle jeg egentlig finne en positiv side ved det, men det er det ikke. Det blir mørkere og mørkere, og det gjør noe med humøret mitt, selv om jeg faktisk ikke har noe å være i dårlig humør for.

Nå har jeg ikke flere ting å se frem til, ihvertfall ingenting som jeg vet om enda. Skulle gjerne hatt noen planer som hadde gjort det litt lettere å komme seg gjennom uken. Det er alltid så deilig å ha noe å glede seg til. Kanskje jeg bare skal ta det som et hint og lage noen planer. Akkurat nå venter jeg egentlig bare på at noen ting skal ordne seg. Jeg har ingenting å klage over, egentlig. Det er andre som har større grunner enn meg til å være nedfor denne uken. Ikke det at jeg er det, men ja.. Jeg tror du skjønner hva jeg mener.

Jeg har faktisk begynt å tenke over hva jeg ønsker meg til bursdagen min (som er den 30. november..). Jeg er alltid sent ute med sånt, og dermed får jeg ikke nok til til å tenke over hva jeg ønsker meg. Jeg vet ihvertfall ett ønske, jeg har virkelig lyst på et polaroidkamera. Problemet er vel at jeg ikke har noe plass på veggene til å henge opp bildene på eller noe sånt som jeg har lyst til, men jeg har da alltids et tak her inne. Bortsett fra det så har jeg ikke kommet på noe særlig mer, men penger kommer alltid godt med. Og så ønsker jeg meg mye annet rart som jeg for det første ikke burde nevne her på bloggen, og for det andre aldri kommer til å få.

Jeg gruer meg til å sette bort scooteren. Jeg gruer meg til prøver. Jeg gruer meg til snø. Jeg gruer meg til masse. Men jeg har ingenting å klage over i det hele tatt. Jeg klarer ikke være så egoistisk når noen andres liv faller i grus ved siden av meg. Men jeg kan ikke gjøre annet enn å ta vare på mitt eget og håpe på at hun kommer seg stående gjennom alt sammen.

9 kommentarer:

CHRISTINAFRAAS sa...

gruer du deg til snø? det some er så kos! :)

Anonym sa...

Du kan jo tenke på når det begynner å bli mørkt, så begynner det å nærme seg JUL:D Da begynner adventskalender, planlegging med julegaver, julemat, julegodis, masse morsomt som går på tven, juleshopping også så alt for mye mer.. så jeg syns da det er noe å glede seg til.. Og med tanke på at du har bursdag den 30 november så burde du jo planlegge et party eller noe;):p skrive megalang liste om hva du ønsker deg, planlegge første tur på byen og lignende:D Så syns du har en del å se frem til jeg da:p hvis du bare tenker over det, for hvis man ønsker å ha planer er det bare sette i gang å tenke;) hvis ikke så kan du jo alltids ta å arangere en jentekveld, venne samling eller lignende. dra og gjøre noe gøy go cart, kino, paintboll eller noe slikt:D utrolig festelig.. Så løft opp hodet og tenkt på alt det fine som venter deg..:D Du er jo tross alt snart 18 og kan gjøre hva du vil:D og ja Christina så er helt hærlig klarer ikke å vente nesten jeg:p

maddiieeatthedisco sa...

christina: njaa, snø kan være fint og det.. men gruer meg egentlig fordi snø betyr at jeg må gå til skolen... xD

anonym: gratulerer med den lengste kommentaren jeg noen gang har fått! :) men du har helt rett. og rett etter at jeg skrev innlegget i går, ordnet ting seg og nå har jeg noe å se frem mot ;)

Anonym sa...

Javet, solbrillene er nam:)
Snø i små mengder og korte perioder er greit:D

maddiieeatthedisco sa...

heheh :P

Mia sa...

Selvfølgelig tenker man mest på seg selv, det er jo ikke egoistisk å være nedfor en gang i blant! Men tenk at dette er en tid hvor du kan droppe en lekse eller to og heller sette deg ned foran tv'n med en kopp kakao :)

maddiieeatthedisco sa...

jeg vet ikke hvor lurt det er å droppe lekser, men jeg gjør det allikevel =P

Anonym sa...

Snø er jo lovelyy! :)

maddiieeatthedisco sa...

kommer litt an på :P