mandag 20. oktober 2008

i really dont know what to think anymore.


Det er ting jeg trodde jeg visste som jeg slettes ikke vet noe om i det hele tatt. Det kan sikkert virke som om jeg overdriver for noen, men sannheten er at det faktisk er sånn jeg føler det. Det går liksom ikke over med en gang, sånn som noen tror det gjør. Jeg skulle ønske det var sånn, men så har det seg slik at ting alltid ikke er som man vil de skal være. Noen lyver for ikke å gjøre noen vondt, andre lyver av helt andre grunner. Jeg er litt lei av å ikke få vite ting som de er med en gang, å få sannheten servert tre måneder senere er ikke noe som nødvendigvis gir mersmak. Så om du ser meg smile når du gråter, så kan du bare tenke over hvordan jeg har det når du smiler.


Uansett.. Ting ble ikke akkurat så mye bedre i dag, men det var ihvertfall ikke den samme grunnen. Om det gjør saken noe bedre er jeg ikke så sikker på. Jeg både gruer og gleder meg til lørdag. Det er ting jeg tenker på som jeg vet jeg kommer til å angre på senere. Men man er nødt til å ta sjanser for å komme fremover i det hele tatt.

Jeg er forresten med i en konkurranse, derfor poster jeg bidragene mine her.
BILDE 1
BILDE 2
BILDE 3

18 kommentarer:

Christine R sa...

Tusen takk søte du.

maddiieeatthedisco sa...

bare hyggelig ;)

CHRISTINAFRAAS sa...

haha, det var litt creepy ja ;) men, nå er den der. nettbutikken altså. supert!

maddiieeatthedisco sa...

haha yes! jeg fant ikke kjolen jeg så i butikken der da men...

Camilla Didriksen sa...

Så fint bilde :)

maddiieeatthedisco sa...

hehe, nå skal det sies at det bildet med kirsebærene (hvis det er det du mener) ikke er mitt da xD men fint er det!

Karoline sa...

Håper det blir bedre snart<3

maddiieeatthedisco sa...

det gjør jeg og, karoline!

Anonym sa...

aw, takk! i hate ut. eller.. headeren da.
din var ganske nice den og ^^

maddiieeatthedisco sa...

thanksss :)

hejafhiawrl sa...

Alt ordner seg for snille jenter, vet du. <3

maddiieeatthedisco sa...

kjipt for meg, da...

Magnuss sa...

så fine bilder du taar;D

maddiieeatthedisco sa...

jo takk magnus! :D

Anonym sa...

fint bilde!

maddiieeatthedisco sa...

ikke mitt, men ja ;)

Anonym sa...

Du må ikke grue deg til lørdag!

maddiieeatthedisco sa...

if you only knew the reason.