onsdag 15. oktober 2008

this wasted chance that ive been given.

I dag har jeg ikke vært inne i mitt eget hode, tror jeg. Det er så rart, jeg er jo her selvfølgelig, men samtidig så har jeg ikke vært her. Nei, jeg tror kanskje jeg holder på å bli gal, om jeg ikke allerede er det. Jeg dro ikke på skolen før 1 i dag, og så dro jeg igjen halv 3. Noe jeg egentlig ikke skulle ha gjort, siden frisørtimen var ganske så mislykket. Fargen er grei den, litt mørkere enn min vanlige. Men hvor faen er det blitt av alt håret mitt? Jeg sa klart og tydelig ifra at jeg IKKE ville ha kort hår, maks 5cm kortere, og tror du ikke han klippet 15-20cm... Joda, det skjer hver gang det. Så nå ser jeg ut som en fireåring.. Luggen er for lang og selve håret for kort. Fint..

Så etter å ha freaket ut et par timer over hvor stygg og jævelig jeg så ut, fikk jeg så vondt i hodet at jeg rett og slett bare måtte slutte. Jeg venner meg sikkert til det "nye" håret, men akkurat nå gleder jeg meg bare til det vokser ut igjen. Nå skal jeg slutte å klage! Jeg tar bilder når jeg kjeder meg, og i dag er intet unntak. I dag fant jeg ut hvor morsomt det er å ta kyssebilder av seg selv i speilet. Riktig så underholdende skal jeg si dere. Det ser jo ikke dumt ut, heller :) Etter at mamma kjeftet på meg for at jeg freaket sånn ut pga håret mitt, så ble hun snill igjen og lagde kaffe og vafler til meg. Så nå begynner hodepinen å forsvinne, men jeg er fortsatt kjempesliten. Uten grunn også. Det er rart at jeg er mest sliten på den dagen jeg har gjort minst.

Her har du da altså vaflene, ser ikke så vondt ut gjør det vel? Tenkte liksom dere ville se bilde av noe godt etter å ha sett de fine bildene av meg. Ja... Nå tror jeg rett og slett jeg skal gå og dusje, kanskje jeg liker håret mitt bedre hvis jeg får fikse det selv? Vi får se. Jeg burde egentlig legge meg tidlig også, selv om jeg sov til 11 i dag. I morgen er det mini Oxford-reunion, noe jeg tror kan bli kjempekoselig! Så det gleder vi oss til :D Vi blogges senere eller noe.

8 kommentarer:

Anonym sa...

søte bilder!

maddiieeatthedisco sa...

takk! :D

Madeleine sa...

Hehe, lurer på det selv jeg. Hun som har maddibloggen og jeg har til og med lillesøstre med samme navn:P

maddiieeatthedisco sa...

ok creepyyy. XD

Anonym sa...

Du haaar jo langt hår ;p

maddiieeatthedisco sa...

vel.. det kommer litt an på hvordan du ser det, tror jeg x)

Anonym sa...

Stilig blogg : )

maddiieeatthedisco sa...

tusen takk :3