onsdag 8. oktober 2008

i just want to be a footnote in someone else's happiness.

Til og med filmstjerner liker brillene mine. Dere må gjerne spørre hvem det er, men dere kommer aldri til å gjette hvem det er. Have fun guessing.

Jeg jobbet i dag, over en måned siden sist fant jeg ut. Det var på en måte ganske gøy å komme tilbake, men nå jobbet jeg sammen med personer som jeg faktisk liker å jobbe sammen med, i motsetning til andre dager da tiden virkelig ikke går fremover i det hele tatt. Engelskprøven i dag gikk absolutt ikke bra, altfor dårlig tid og for mye å gjøre - dessuten skulle jeg ha forberedt meg mer. Men sånn er det bare, det er da sluttkompetansen som teller uansett. Jeg hadde en halvtime mellom skole og jobb til å få i meg litt mat så ikke blodsukkeret mitt skulle gå i minus, så det ble litt hvitløksbrød, pepsi max og litt pizza på peppes sammen med mads, linda og heidi.

Jeg tror jeg tar tilbake det jeg har sagt tidligere om at jeg ikke tør å gå med brillene i offentlighet, det viser seg at folk faktisk liker dem og synes de er kule. En kunde kommenterte det på jobben i dag også, etter å ha stått å sett på meg en liten stund. At hun var en eldre dame gjør meg ingenting, så lenge det er _noen som forstår det, så er det jo fint. Men nå er det nok for i dag, hodepinen er tilbake. Det blir deilig å bare lukke øynene og tenke på alt mulig under dynen, men kjenner jeg meg selv rett så blir jeg vel liggende å se på tv i et par timer først. Mye bra på tv etter midnatt, faktisk. Nå er jeg sulten igjen, og jeg må stå opp halv 7 i morgen. Great..


5 kommentarer:

Ruterknekt sa...

Aksel Hennie?
Pia Tjelta?
Kristoffer Joner?
Ane Dahl Torp?
Nicholai Cleve Broch?
Ida Elise Broch?
Sebatistian Stiga... Nei, vent. Du sa filmstjerne.. Hmm.

Så, hvem av de 6 første der er det? :O

maddiieeatthedisco sa...

haha, nå kan du bare lure basseee *kremt*, jeg mener masse!

Iney sa...

Brillene er kule da :-D

maddiieeatthedisco sa...

haha ja!

Ingeling sa...

Pretty girl