onsdag 29. oktober 2008

curiosity.

Jeg har blitt "utfordret" av Marthe Sofie til å svare på noen spørsmål, og det er jo selvfølgelig alltid morsomt! Kommer enda et blogginnlegg senere i kveld, folkens. Så ja.. Her kommer svarene mine ihvertfall;

1. Vet du hva et onomatopoetikon er?
Jeg burde vite det, og jeg har visst det en gang. Men nei, det gjør jeg ikke.

2. Favorittsangen din av favorittartisten/favorittsangen din?
Northern Downpour av Panic at the Disco.

3. Har du noen dyr?
Ja, gud det kravles og krypes og løpes og rulles her hjemme. Heh. Jeg hadde en hest før, men hun er solgt. Nå har jeg en engelsk setter (en hund, altså) og en feit jævel (som da er katten..).

4. Liker du melk til pizza?
I pizzadeigen - ja, gjerne. Men ved siden av, liksom? Da må den være brun og hete sjokolademelk.

5. Kan du skifte dekk på en bil?
Jeg kan ikke engang knytte skolisser.

6. Har du noen gang besvimt? Hvorfor?
Jeg besvimte på do engang for et par år siden. En traumatisk opplevelse jeg helst ikke vil snakke om..

7. Synes du det er galt av metal-elskere å si at techno ikke er musikk og omvendt?
Haha, jeg hater hele greia med at folk skal hate hverandres musikksmak. Jeg driter i hva andre hører på, og ser gjerne at jeg har musikken min for meg selv, faktisk. Så ja, det er galt. Men det er mye galt i verden.

8. Hvis du kunne velge; nye sko hver dag eller ny frisyre hver dag?
SKO.

9. Tror du at det finnes ting mellom himmel og jord som vi mennesker ikke vet om?
Som typ små insekter som engang kommer til å ta over jorden når vi mennesker dør ut? Jeg har ikke godt av å tenke på sånne ting.

10. Leser du bloggen min?
Jeg leser bloggen din når jeg får sjansen, og holder et øye med deg både på msn og ds. stalkerrrrr, heh.



Er det meningen at jeg skal utfordre noen nå? Okej.. Da utfordrer jeg;
Alexander , Mads og Vegard Alexander

(det er ikke bevisst at det ble tre gutter, altså..)

Og her kommer spørsmålene:
1. Cam? *wink* (okej ikke ta det her seriøst. eller vent, mads trenger ikke.. heh)
2. Hvilke tre artister/band topper din topp 25 på itunes, eller bare det du hører mest på?
3. Yndlingsplagg?
4. Ville du hatt søndagen på en onsdag, og lørdagen på en mandag hvis du kunne velge?
5. Britney eller Chris Crocker?
6. Striper eller prikker, og hvor på kroppen?
7. En kjent person eller to du har møtt?
8. Hvorfor blogger du?
9. Leser du / er innom bloggen min innimellom / hele tiden?
10. Delt en seng med to kåte jævler i en måned eller sovet alene på en sofa i tre måneder?

5 kommentarer:

Marthe Sofie sa...

Du stalker meg! :0 Hahhaa. Gøy å lese svarene dine :)

maddiieeatthedisco sa...

haha er du redd nå? XD

Anonym sa...

Fine bilder! Og ja, snøen gjør noe med en. Bare positivt fra min side men.
Svar: Uggs ser kanskje ikke så bra ut, men i fjor fikk jeg med kalde sko hele vinteren og i år skal jeg ikke fryse og klage! :)

Anonym sa...

La visst kommentaren under feil innlegg. Mente til den over:p

maddiieeatthedisco sa...

haha syns ikke uggs er stygt, jeg.. kommer litt an på hvordan man bruker dem, bare.