mandag 13. oktober 2008

golden age of my negative ways.

Da var det er mandag igjen da, eller, den er forsåvidt over snart. Men det har ihvertfall vært mandag. Religionsprøve er aldri morsomt, men den i dag gikk ikke så ille som det jeg faktisk trodde den skulle gå. Jeg skrev da en del, og følte at det jeg skrev ned gav sånn noenlunde mening. Så det er fint. Som vanlig lo jeg og Mads oss igjennom dobbelttimen med engelsk, bare for å nevne et par viktige hendelser; jeg er heksen i klassen (i følge læreren that is), mads går inn i en pult, vi så på toroborgen (som alltid) og vi fant en veldig underholdene blogger. Historie og filosofitimene var derimot en annen sak, iskaldt klasserom og babbel fra læreren sin side. Men sånn er det, og jeg gleder meg til torsdag. Håper denne helgen kan bli litt morsommere enn den som var nå (med unntak av ylvis, selvfølgelig).

Jeg fant ingen spennende bilder til dere i dag, så derfor er dere nødt til å klare dere med to morratryner fra søndag. Jeg vet ikke helt hvem av oss som ser værst ut, men jeg er ihvertfall litt mer våken enn det Findus er. Hele søndagen var bare daff egentlig, mye religionslesing og kaffe. Og så glemte jeg å nevne at jeg kjørte bil for første gang i går. Det å starte bilen var skikkelig frustrerende, den hoppet og hostet og harket, og innimellom var jeg heldig og klarte faktisk å få den til å gå fremover. Når jeg først kan slippe klutsjen (skriver man det sånn?) og bare regulere med gass og brems, så er ikke det å kjære noen problemer i det hele tatt. Jeg orker ikke engang tanken på å måtte gå, ta buss og ta tog overalt hvor jeg skal i vinter, så nå SKAL jeg klare å få lappen sånn at jeg kan kjøre før jul. Det er litt kjipt å ha bursdag så sent på året, men jeg tror ikke jeg hadde kommet igang med kjøringen noe tidligere uansett, for å være helt ærlig.

Jeg er virkelig ikke så veldig flink til å organisere skolearbeidet mitt. Jeg har sosialkunnskapsprøve i morgen, og jeg har en del notater å skrive. Derfor dro jeg på impulshopping, makes sense right? Uansett, jeg trengte ny foundation, og når jeg først er på shopping uten egentlig å ha planlagt det, så finner jeg masse fint. Og det gjorde jeg denne gangen også. En lilla cardigan som jeg har ønsket meg kjempelenge, en lik svart cardigan, en stor grå ulljakke, et stort og deilig ullskjerf, et tynnere, svart bomullsskjerf, en høyhalset og en vanlig svart longsleeve, en hvit t-skjorte og litt undertøy. Hvorfor jeg finner så mye på impuls vet jeg ikke, men nå har jeg masse klær å velge mellom i morgen, det får meg alltid i bedre humør. Og det trenger jeg i morgen, jeg hater virkelig tirsdagene på skolen. Kvart over 8 til ti over 4 er veldig lenge.. Kommentér så jeg kan lese bloggene deres på skolen i morgen!

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Fin blogg! Liker headeren din ;)

maddiieeatthedisco sa...

neimen så hyggelig!

Heidi sa...

Du lider ikke så mye som meg. Jeg hadde hår ned til skuldrene. Ved et uhell ble det kort og nå har jeg ikke mer en 10 cm med hår på hodet.

www.ccubic.blogspot.com

maddiieeatthedisco sa...

hva slags uhell er dette :O huff, jeg føler med deg. men utifra hva jeg kan se, så ser det jo bra ut på deg da!