lørdag 11. oktober 2008

jealous minds think alike.


Velkommen til det første innlegget til det nye designet!
Jeg var rett og slett dritt lei av den gamle headeren og de gamle fargene, så jeg lekte meg litt i psp og kom da frem til et brukbart resultat, synes jeg. Jeg hadde ikke det gamle så altfor lenge, men når man besøker bloggen daglig, om ikke flere ganger om dagen, så blir man fort lei av det man ser. Jeg la akkurat merke til at jeg endret design på samme dag som toro, jeg lover, det er ren og skjær tilfeldighet. Uansett, det inspirerer meg en del, det blir kjedelig med det samme i lengden.

Jeg er virkelig nødt til å lære meg timeplanen, altså. Jeg var bombesikker på at jeg startet kvart over 9 i dag, og da jeg endelig klarte å dra meg ut av sengen da klokken var ti på åtte, tenkte jeg at jeg skulle sjekke for sikkerhets skyld, sånn i tilfelle jeg begynte senere, liksom. Til min store skrekk var det ikke senere, det var tre kvarter tidligere, halv ni. Jeg tror aldri jeg har kledd på meg, sminket meg og pakket tingene mine så fort. Takk gud for scooteren min, jeg var på skolen ti minutter før timen startet. Jeg kan hvis jeg vil (og ikke bruker en time på pcen på morgenen). Etter en prøve/skriveøkt/komplett forvirring, dro jeg hjem før klokken slo 11, og siden da har jeg egentlig tilbrakt dagen her hjemme. Planene mine ble visst bare oversett av en viss annen, så da var det ikke noe annet å gjøre enn å bli hjemme. I morgen skal jeg prøve å få tak i klippetime, og så er det Ylvis på kvelden.

Bildet er av hunden min, Lago. Det er tatt i mai tror jeg, hadde ikke noe annet å bruke akkurat nå. Men ihvertfall, poenget med dette innlegget var egentlig å få høre meningene deres om det nye designet på bloggen, så;

Hva synes du om det nye designet?
Kom gjerne med konstruktiv kritikk, hva er bra og hva kan jeg forandre på?

10 kommentarer:

Anonym sa...

du veit jo at jeg liker designet allerede, så jeg gidder ikke nevne det engang :P

HAHAHA hvor lenge har du gått på skolen nå? du burde nesten visst når du begynte innen nå. men så har vel egentlig ikke jeg noe å si siden jeg sliter med å huske hvilke fag vi har de forskjellige dagene, selv om det egentlig for det meste er norsk. vi har norsk tre av fem dager. hvor jævla kjipt er ikke det? ugh ugh ugh.

anyway. thank god for scooters. og lago er driiitsøt, aw :'D

Anonym sa...

designet er dødsfint :)

maddiieeatthedisco sa...

haha XD joda, men jeg glemte alt i løpet av høstferien XP lago er søt ja <3

maddiieeatthedisco sa...

takk, helene :]

Camilla Didriksen sa...

Søt hund :) Jeg digger headeren din!

maddiieeatthedisco sa...

thankyoou camilla!

Anonym sa...

jeg elsker brillene dine! hvor er de kjøpt?

maddiieeatthedisco sa...

takk, bestillte dem fra www.sunglasswarehouse.com :)

Anonym sa...

takk! Husker du hva de heter brillene?

maddiieeatthedisco sa...

ehmm... jeg kan sjekke XD