onsdag 11. februar 2009

abstinenser.


Hahhahahaha, jeg liker denne dagen.

I går vandret jeg rundt i asker i altforlenge og ventet på at mamma skulle komme og hente meg. Så kjøpte vi sko til broren min og handlet mat, før jeg endelig kom meg hjem. Da jeg skulle trøste meg selv med litt msnfacebookblogg, fant jeg til min store glede ut at internett ikke virket. Det ble ikke bedre ettersom timene gikk heller, og jeg syns ganske synd på familien min som måtte holde ut med meg. Jeg hadde internett-abstinenser til tusen og gjorde ikke annet enn å deppe. Jeg loket rundt til csi begynte, og sovnet mot slutten av episoden. Så sov jeg et par timer til neste episode av csi begynte ved midnatt, og sovnet midt inni der også. Trist.

I dag er
det ihvertfall fint vær, og jeg gledet meg litt til å komme på skolen sånn at jeg fikk tilgang til internett igjen. Jeg og ruterknekt hadde elevinstruksjon i gymmen og det tok av. Morro. Så fikk jeg endelig kommet meg på internett igjen, men det var ingen positiv overraskelse som møtte meg. Skal ikke si akkurat hva det var, men ble dritsur. Og så snakket jeg med noen andre folk, og ble enda surere fordi jeg må jobbe på lørdag og ting ikke funker slik jeg vil de skal. Jeg har med godteri på skolen og har store planer om å drukne meg i pepsi max når det blir friminutt, for nå har jeg engelsk og vi skal få tilbake prøven om ti minutter. Jeg liker denne dagen, for når jeg kommer hjem har jeg sannsynligvis ikke internett i dag heller.. Og så har jeg en svær historieprøve å øve til.

xoxo emogirl

2 kommentarer:

Anonym sa...

<3

maddiieeatthedisco sa...

jo takk (: and things just got a whole lot worse..