mandag 2. februar 2009

smile like you mean it.

Noe av det som virkelig får meg i godt humør, er å se solen skinne mellom trærne når jeg ser ut av vinduet om morgenen. I dag var en sånn dag, jeg hadde ikke engang feber da jeg stod opp. Nesten litt overrasket fikk jeg også fort med meg at det var kaldt ute, finnes ikke bedre nyhet om morgenen, da slipper jeg å bekymre meg for at håret mitt skal krølle seg. Jeg hadde til og med god tid, drakk kaffe og hørte på musikk. Bussen brukte lang tid og jeg fikk litt ekstra tid til å halvsove i varmen. Og ting ble bare bedre, jeg fremførte et meget uforberedt foredrag før vi fikk dra hjem etter en time. Jeg var hjemme litt over tolv og koste meg i solen på vei hjem.

And things just got better. Drakk latte og fant ut at vi hadde masse sjokoladekake, ble rett overrasket over hvor fin dagen var. Jeg hadde huset alene, det var forresten skinnende rent og luktet godt etter at vaskehjelpen hadde vært her, og jeg spillte altfor høy musikk. Da ringte mobilen min. Det var platekompaniet det, gitt. Og jeg som ikke trodde jeg skulle komme videre etter det skriftlige intervjuet. Det var visst ikke et problem i det hele tatt, de ville ha et personlig intervju med meg på torsdag. Om jeg ble glad da! Så fant jeg cola som fortsatt hadde kullsyre i kjøleskapet, og spiste enda mer sjokoladekake. Jeg var faktisk i så godt humør at jeg gjorde hele religionsleksen som ikke skal leveres før onsdag ettermiddag (og jeg gjør _aldri_ religionslekser, så det sier ganske mye).

Dette var dagens (ukens, månedens..) gladpost! Følte jeg trengte å skrive den som en liten avveksling fra alle sutrepostene mine. Ha en fortsatt strålende dag, nå skal jeg slutte før det tar helt av her.. Jeg har bare to skoletimer i morgen, skal ikke på skolen på torsdag pga jobbintervjuet og gleder meg som en liten unge til helgen. Se, jeg kan også være glad!

5 kommentarer:

Anonym sa...

vi har mange baller i luften, bokstavelig talt

maddiieeatthedisco sa...

hahah men da skal dere få kose dere i fred

Anonym sa...

SÅ UTROLIG BRA :D jeg er glad du hadde en fin dag! og jeg har også lyst på jobb på platekompaniet. *sjalu* jeg skal krysse finga for at du får jobben!

Anonym sa...

sv: Ehehehehe.... Hva mener du?

maddiieeatthedisco sa...

iselin: jaaa jeeeg veeet ^^,

alexander: hahahah søt<3