onsdag 25. februar 2009

thats what makes my life so fucking fantastic >.<

Jeg er fullstendig utslitt, vet det er rart og slapt av meg, men fader ass. Vanligvis er skolen på onsdager ganske ok, liker ihvertfall fagene jeg har (bortsett fra religion ftl). Hadde gym i første time, skøyter i ishallen. Gikk/subbet ned dit, klarte å tryne to ganger og dekket hele meg med snø hver gang. Herlig. Litt ironisk at jeg klarer å ikke falle på skøytene, men faller rett som det er på beina.. Får bare håpe jeg ser litt smartere ut uten skøyter på, for med er det skikkelig bambi-på-isen-faktor. Jeg som en gang kunne piruetter og alt.

Etter to smertestillende og 10 minutter søvn med hodet på pulten i engelsktimen, følte jeg meg litt bedre. Har frosset i hele dag, vet ikke om det var på grunn av gymmen eller noe annet.. Spiste sjokolade og fikk bare dårlig samvittighet. Bortsett fra det gikk jo forsåvidt ting helt ok, hvis du ser bortifra at jeg ikke fikk gjort noe som helst av hva jeg skulle og burde ha gjort. Da jeg endelig kom hjem hjem etter skolen var jeg helt utslitt, ville ikke annet enn å legge meg under dynen. Men så kom sondre og reddet meg, så alt ble bra og jeg er fortsatt våken! Lagde til og med middag til familien, for så flink er jeg.

"Åh, se hva jeg fant, Madeleine! Hva er dette fornoe da?". Mamma kommer inn på rommet mitt med nyvasket undertøy.. Åjada, det er like morsomt hver gang tydeligvis. Hun holder den ene trusen (stringen om du vil..) opp, før hun bruker den som hårstrikk og mobber meg for undertøyet jeg bruker. Hun bruker den så som armbånd, ler seg halvt ihjel og sammenligner den med hårstrikkene jeg har liggende på pulten. "Dette kan da umulig være behagelig?", det er på dette tidspunktet jeg begraver ansiktet i dynen og holder pusten til hun forsvinner. "Hahaaah, jeg husker da du kjøpte den første, jeg ble SÅÅ sint!! .... Og så fortsatte du bare..". Fint mamma, takk.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahah, jeg måtte virkelig le av historien om moren din og stringtrusene :p

maddiieeatthedisco sa...

hahahah flaut :(((

Anonym sa...

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
moren din er BEST

maddiieeatthedisco sa...

neeiiii hun er ikke best :'(

Anonym sa...

Jeg derimot fasineres over at ti minutter med søvn hjelper! :p

maddiieeatthedisco sa...

hahah det var vel det som trengtes for at paraceten skulle virke da dummen!

Anonym sa...

Siste delen: hahaha!

maddiieeatthedisco sa...

hahah xD