torsdag 12. februar 2009

warning: klagepost /cutcut

Jeg sitter oppe i stuen igjen, halvt trykket inntil verandavinduet så pcen skal motta signalene fra naboens internett. Hysjda, jeg bare låner litt. Det er lite å gjøre i dag, men jeg skal ikke klage, for gårsdagen var jævelig. Okej, kanskje ikke jævelig da.. Men det var ikke så morsomt sitte med 20 notatark og en murstein av en historiebok i fanget og føle at jeg ikke kunne noenting. Bedre ble det heller ikke da jeg tok meg pause og tok kontakt med omverdenen igjen.. Noen ganger føler jeg bare for å distansere meg fra alt sammen, skru av mobiltelefon og laptop, det hadde gjort ting ganske mye enklere. Men så kommer jeg på at jeg er skummelt avhengig.

Det er neppe noen der ute som syns det er interessant å lese alle disse klagepostene, føler hele bloggen blir fylt opp av sutring og mebeingemo. Men nå har det seg slik at jeg skriver det jeg vil på bloggen, så ja.. Det er ikke stort annet å gjøre enn å klage litt her for tiden (prøver å la det gå utover bloggen istedetfor vennene mine, stakkars). Det irriterer meg litt at jeg finner ting å være sur for når jeg egentlig har så mange flere grunner til å være fornøyd. Jeg er ferdig med både religions- og historieprøven, har bare en kort fredag igjen før det er helg og vinterferie. Men akkurat i dette tilfellet har jeg grunn til å være sur (det er ihvertfall det jeg forteller meg selv), så jeg har gitt meg selv lov til å deppe litt i dag.

Sånn bortsett fra at jeg er i alt annet enn godt humør akkurat nå, så kan jeg informere om at det mest sannsynlig kommer til å bli verre utover kvelden og at jeg derfor ikke burde skrive noe særlig mer akkurat nå. Jeg har (som du umulig kan ha unngått å legge merke til) nytt design på bloggen. Lagde det mens jeg latet som jeg ikke hørte på mamma kjefte på meg. Men uansett.. Nå har jeg brukt så lang tid på å skrive denne bloggen at mamma i mellomtiden har klart å reparere internett. Det betyr at dagen (hostlivethost) er reddet og jeg er i litt bedre humør. For uvisst tid...

4 kommentarer:

Anonym sa...

det er dritt at alt er dritt, sorry. du kan snakke med meg hvis du vil få ut litt mer aggresjon, enten på msn, telefon, mail... whatever. kommer ikke til å være noe særlig på dataen de neste dagene, da, bare så det er sagt.

positiv tanke du kan prøve å holde på: 20 dager til london i dag! ;)

maddiieeatthedisco sa...

takk iselin, minn meg på london når du får sjansen, a ;) haha. ALT er vel ikke dritt, men ikke alt er helt bra heller ehhehe (:

Anonym sa...

Ha en god helg selvom :)

maddiieeatthedisco sa...

takk, det var hyggelig (: