søndag 1. februar 2009

heysexy asl?

Når jeg sender melding til feil person blir jeg flau når jeg får svar og personen spør hvem jeg er. Da lar jeg være å svare og passer på å sjekke nummeret jeg skal sende til ekstra godt neste gang. Det er tydeligvis ikke alle som er som meg.

Ukjent: Herregud så godt ;)
Meg: What, hvem er du?
Ukjent: Thomas, hun var rå.
Meg: Hæ?
Ukjent: Det er Petter?
Meg: Uhm nei..
Ukjent: Tror at jeg har sendt feil?
Meg: Jaha, hvem prøver du å få tak i da?
Ukjent: Petter.
Meg: Det er ikke meg.
Ukjent: Hvem er du da?
Meg: Madeleine.
Ukjent: Tastet feil. 26 år oslo, du da?
Meg: (ler meg ihjel) 18 asker
Ukjent: Glad i kos?
Jeg svarer ikke på meldingen.
Ukjent: Alle liker vel det?
Meg: Joda, det gjør de sikkert.
Ukjent: Er du søt?
Meg: Dritsøt.
Ukjent: Hehe ;) liker du eldre gutter?
Jeg svarer ikke. Nå sendte han akkurat melding igjen..
Ukjent: Bytte bilde?
Meg: Seff, jeg er singel og desperat og er keen på deg. Egentlig er du litt ung for min smak, men du kan være et unntak. Ikke send meg melding igjen.

Tror du han tok poenget?

15 kommentarer:

Ruterknekt sa...

jeg håper VIRKELIG ikke han tok det.

maddiieeatthedisco sa...

hahahah hvorforikke

Anonym sa...

Hahahahaha, jeg skulle ønske slikt skjedde meg en gang. At jeg hadde fått en sånn melding. Det hadde virkelig vært underholdning til tusen.

Maren sa...

Hahaha!
Genialt.. Men er enig med Mads, håper egentlig ikke han gjorde det. Så får vi en fortsettelseshistorie:)

maddiieeatthedisco sa...

guro: haha ja det gjorde virkelig morgenen min mye bedre!!

maren: han har sluttet å sende meldinger nå! kanskje jeg skal sende til han og spørre om litt kos....

Odd Bjarne sa...

Tror han tok livet sitt...tenk om han satset alt på ett kort a? Og du var den som sviktet han :S

maddiieeatthedisco sa...

hahah livet hans må ha vært trist uansett.

Ole Thomas sa...

de pleier ikke å forstå sånne hint om de først er sånn. ehehe

maddiieeatthedisco sa...

sant det ole! men han har ikke svart :D:D:D:D:DD (litt trist)

Anonym sa...

thanks hehehehehehe. :(((

maddiieeatthedisco sa...

np hehehehhehe :))

Anonym sa...

hahaha.
ha
ha
haha
ha

nei, tror egentlig ikke at han tok poenget... :P

maddiieeatthedisco sa...

haha ganske festlig, ja? :) han må ha gjort det, for han har ikke sendt meg fler meldinger!

Marthe Sofie sa...

hahahaha, for en dust

maddiieeatthedisco sa...

syns nesten litt synd på han.