tirsdag 17. februar 2009

take me to the midnight show.

Jeg drømmer mye rart, spesielt etter en natt med lite søvn og litt mye cider innabords. Fra nå av skal jeg slutte å bare drikke cider og/eller smirnoff, det blir altfor søtt i lengden. Jeg hater alltid slutten på fester, da man må finne ut hvordan i allverden man skal komme seg hjem, samle alle tingene sine og passe på å ta med seg alt. I natt ga jeg opp, la meg på sofaen og nektet å gå noe som helst sted. Fungerte faktisk ganske bra, sov (noe urolig) i en dobbeltseng og spiste varme rundstykker til frokost istedetfor å vandre en time eller mer midt på natten. Følte meg bare litt slem for å la bea gå hjem alene, men hey, her choice.

Tilbake til drømmene.. Jeg har tendenser til å ignorere vekkeklokken, bare snu meg rundt og sove videre. Når jeg våkner så og si hver time iløpet av en natt så er det bare såvidt jeg rekker å drømme noe i mellomtiden. Da jeg sovnet etter at vekkerklokken ringte i dag, drømte jeg at jeg stod opp, pakket, sminket meg og ble hentet av mamma. Da jeg plutselig våknet ble jeg skikkelig skuffet over at jeg ikke hadde gjort noen av tingene, og da sov jeg like godt en halvtime til.

Er ikke kjempefan av å ha planer når jeg er klein og bare føler for å ta en dusj og legge meg i sengen, men jeg hadde lovet mamma å være med til mommo. Sovnet i bilen på vei til, sovnet nesten mens vi var der og sovnet på vei hjem. Nå virker det som det er midt på natten, men klokken er bare 8 og jeg ligger allerede under dynen. Har absolutt ingen planer om å stå opp før utpå formiddagen i morgen en gang.. Har ikke planer før på kvelden uansett. Nå skal jeg se ferdig made, kose med spotify og sovesovesove. God natt.

8 kommentarer:

Anonym sa...

så rart, jeg sov i nesten hele går jeg også. etter skolen da, riktignok :P

maddiieeatthedisco sa...

hahh skole<3

Ruterknekt sa...

Er det ikke egentlig sånn at drømmer bare varer i et par sekunder, sånn egentlig? Jeg tror noen fortalte meg det engang..

Anonym sa...

hei madde<33

maddiieeatthedisco sa...

ruterknekt: jo jeg vet ikke jeg. men da var det isåfall mange drømmer med sammenheng etter hverandre!!

hei ob.

Anonym sa...

matias tellez spiller ikke der det er fri alder og gratis daaa

maddiieeatthedisco sa...

hmm nei det er sant D:

Anonym sa...

jaa, men det er på fredag på rockefeller og det koster penger :(