tirsdag 3. februar 2009

she'll break your heart if its in her way

Jadda, enda en kjedelig dag foran pcen. Jeg var på skolen i en time i dag, og fikk ikke fremført prosjektet engang, complete waste of time. Men jeg klager ikke over å få slippe skolen altså, ikke i det hele tatt. Resten av dagen har jeg brukt på å drikke altfor mye kaffe, gjøre ferdig en halvdel av sosialkunnskapsoppgavene og tenkt over at jeg kanskje, egentlig burde lese til engelskprøven i morgen. Imens bestemte pcen seg for å minne meg på hva som kommer til å skje på prøven i morgen.. Jeg ble nesten litt redd. FAIL.

Jeg har egentlig ingenting interessant å blogge om i dag (som alle andre dager..). I morgen er det lang skoledag, noe jeg gruer meg til etter å ha hatt to dager nå med bare en eller to timer på skolen. Og forresten, om noen skal med GATEWAY TIL NEW YORK HØST 2009, please let me know. Jeg tar en Ida Wulff og leter etter roomies via bloggen. Vil ikke være viggo :O

11 kommentarer:

Mia sa...

søt blogg.

maddiieeatthedisco sa...

tuusen takk (:

Anonym sa...

nei, du glemte visst å lese det som stod over?? ehe, det er en random

maddiieeatthedisco sa...

haha men ole da! jeg leste det jo, men kunne jo hende det var deg, bare at du ikke husket hvem som tok bildet? ;)

Anonym sa...

Ummm, what'cha talking bout?
Er en som name-stalker meg I guess.
Btw, ja det var jeg som tok bildet :)

maddiieeatthedisco sa...

wtf hvilken ole er du da? :O hahaha. lol jeg tror jeg vet det :*

Anonym sa...

Haha, det er bra! her kan den, i dag i vert fall ;-D

Anonym sa...

Hei : )
Bare lurte på hva slags fag du skal ta i New York?
Jeg liker bloggen din;)

maddiieeatthedisco sa...

vebjørn: hah bra det!

anonym: semesteret er med engelsk1, vet ikke akkurat hvilke fag det inneholder.. men er en del om kultur, praktisk bruk av språket, litteratur osv :)

Anonym sa...

jeg går for naken 2

maddiieeatthedisco sa...

flott!