søndag 8. februar 2009

this will do for now.

(SØT, ja? Takk Ole!)
Da var jeg tilbake igjen fra helgens lille utflukt. Hadde tidenes togtur på vei til sarpsborg, vet ikke engang om jeg orker å fortelle den i detalj. Det tok litt av, tror aldri jeg har vært så anspent og desperat for å komme meg unna en person før. Skjønner ikke hvordan fremmede, voksne (!!) menn (med barn!!) kan oppføre seg på den måten. Men nok om det..

Var en tur innom sverige sammen med ole og to andre på ettermiddagen, kjøpte kilovis med godteri som nå bare ligger og venter på å bli spist inne på rommet mitt. Nå har jeg vondt i hodet og føler meg skikkelig sliten, var slitsomt å komme seg hjem i dag. En og en halv time på tog til oslo, 40min ventetid ute i kulden og så sovnet jeg på toget fra oslo s og hjem. Nå er jeg nesten nødt til å ta en dusj og legge meg, fikk ikke sovet så mye i natt. Det dunker skikkelig i hodet nå, og det blir ikke så mye bedre av å tenke på religionsprøven jeg har i morgen tidlig. Jeg har øvd siden torsdag men er fortsatt usikker på hvordan det går i morgen. Det ble ikke så mye øving på toget til og fra sarpsborg som jeg trodde det skulle bli (takket være den innpåslitne, pedofyren på vei til og min trøtthet og hodepine på vei tilbake). Nå holder det for i kveld.. Har altfor mye godteri å spise, orker ikke tanken på mer engang.

4 kommentarer:

Anonym sa...

næææææææææææææææææææææt

maddiieeatthedisco sa...

hahah takk

Anonym sa...

Eheh dream on ;*

maddiieeatthedisco sa...

dere er så slemme D: